کد خبر: ۶۲۵۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

کشف محموله قاچاق از اتوبوس مسافربری

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف محموله قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالاوارز قصد دارند مقادیری کالای قاچاق را از شهرهای مرزی غرب کشور توسط یک دستگاه اتوبوس به تهران انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی منتهی به همدان در اوایل بامداد امروز با همکاری پلیس اطلاعات استان، این اتوبوس مسافربری که در حال عبور از ایست و بازرسی شهید زارعی بود شناسایی و متوقف شد.

زارعی بیان کرد: در بازرسی از این اتوبوس ۱۴ هزار عدد مواد محترقه خارجی و قاچاق، دو دستگاه تلویزیون، دو دستگاه کولر گازی، یک دستگاه ماشین لباسشویی و تعدادی اقلام دیگر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل شده و در مرجع قضایی تحت رسیدگی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز از کشف یک کامیون مسروقه توسط مأموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان، پنج ساعت پس از سرقت از تهران خبر داد و گفت: در ساعت ۱۶:۲۰ روز گذشته مأموران واحد تجسس کلانتری ۱۹ شهرک فرهنگیان حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند.

سرهنگ جمشید باقری افزود: پس از استعلام پلاک این کامیون از سیستم پلیس مشخص شد، خودرو مذکور صبح همان روز از منطقه تهرانسر به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: با استفاده از شگردهای پلیسی این کامیون متوقف و متهم که یک مرد ۳۹ ساله است، پس از بازداشت به کلانتری منتقل شد و در بازجویی ها اعتراف کرد که این کامیون را در ساعت ۱۱ صبح از منطقه تهرانسر سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: متهم برای بررسی تخصصی جرائم به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان منتقل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین