کد خبر: ۶۲۵۹۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

وزیر اقتصاد نرخ واقعی دلار را اعلام کرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه نوسانات بازار ارز کوتاه مدت و زودگذر است، گفت: براساس متغیرهای بنیادی اقتصاد نرخ واقعی دلار بین ۸۵۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان است.
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد دژپسند درباره افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر، گفت: براساس متغیرهای بنیادی اقتصاد، نرخ دلار ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است، حتی در شرایط بحرانی و افراطی نیز قیمت ارز بیش از ۹ هزار تومان نخواهد بود یعنی مطالعات و ارزیابی‌ها نرخ ارز را بین ۸ هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار تومان تعیین کرده است.

وزیر اقتصاد نرخ واقعی دلار را اعلام کرد

این عضو کابینه دوازدهم افزود: اگرچه در برخی دوره ها شرایط بازار ارز نوسان دارد و این نوسانات کوتاه مدت و زودگذر است، اما دلار بازار مطمئنی برای سرمایه گذاری نیست.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در حال حاضر بازارهای قابل اتکا و مطمئن در کشور وجود دارد، پیشنهاد داد: افرادی که تمایل دارند در بازاری مطمئن و ایمن سرمایه گذاری کنند به سراغ بورس روند، این بازار بهترین مکان برای سرمایه گذاری است زیرا از یک سو منابع پولی و سرمایه مردم حفظ می شود و از سوی دیگر به تولید کشور کمک خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
حال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
2
اهههههههههههههه !!
چرا بانک مرکزی 9 تومان نمیده؟!
حتما از جیب مردم میخواهید بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
2
چشم، منتظر بودیم تا شما ما را راهنمایی کنی
حمیدرضا-Mosafer
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
2
جناب آقای وزیر، ارزون حساب کن مشتری بشیم...!
نرخ ارز طبق محاسبات 2800 تومن هستش ولی منم مثل شما نمیدونم چرا نرخ رسیده به 14000 تومن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
3
همیشه این حرف ها رو می زنن. تا کار از دست در میره میگن نرخ دلار 8000تومانه که لا اقل با حرف هم شده نرخ هارو پایین بکشن.بورس هم فقط به درد کسانی می خوره که رانت اطلاعاتی ازوضعیت سهام ها دارند اگه متغیر های اقتصادی ثابته ومیگن نرخ دلار الکی بالا میره پس چرا شاخص بورس هر روز چند هزار تا چند هزار تا بالا میره ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین