کد خبر: ۶۲۶۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

پیام روشن توخل به نیمار و ام‌باپه: بدون شما هم به پیروزی رسیدیم

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن پیام روشنی برای دو ستاره بزرگ و گران قیمت تیمش داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن یکی از متمول‌ترین و با کیفیت‌ترین تیم‌های حال حاضر جهان است که در ترکیب تیم خود بازیکنان بزرگ و با کیفیتی را دارد. در پاری سن ژرمن ستارهایی مثل ام‌باپه، نیمار و کاوانی در خط حمله بازی می‌کنند که تعویض شدن آنها اعتراضاتی را به دنبال داشته است.

سرمربی پاری سن ژرمن پیام روشنی برای ام‌باپه و نیمار - که اخیرا به تعویض خود معترض بودند - داشت. او گفت: وقتی نیمار و ام‌باپه مصدوم بودند برای بسیاری این سوال پیش آمد که ما چگونه در غیاب این دو بازیکن بزرگ خود می‌توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم اما نشان دادیم که بدون آنها هم تیم خوبی هستیم و توان پیروزی را داریم. باید بتوانیم بدون این دو بازیکن به پیروزی برسیم و چنین کاری را انجام دادیم. الان هر دو بازیکن به شرایط بازی رسیده‌اند و باید از حضور آنها بهره گرفت.

پیام روشن توخل به نیمار و ام‌باپه: بدون شما هم به پیروزی رسیدیم

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: نیمار و ام‌باپه به خوبی می‌دانند که آنها تنها جزئی از تیم هستند و نه همه آن. تنها با لطف دو بازیکن نمی‌توان به پیروزی رسید. برای پیروز شدن باید همه بازیکنان خوب ظاهر شوند.

توخل درباره عصبانیت ام‌باپه بعد از تعویض شدن در دیدار برابر مونپلیه گفت:ام‌باپه تفکری استثنایی دارد و واکنش او طبیعی بود چرا که او بازیکن سرشناسی است اما باید روز به روز نشان دهد که استعدادش در حال رشد است. او دوست دارد در همه بازی‌ها باشد اما باید به تصمیمات من و البته هم‌تیمی‌اش که قرار است جایگزین او شود احترام بگذارد.

او در پایان گفت: گاهی اوقات تعویض به خاطر دلایل فنی و بدنی است. می‌دانم که تصمیمم باعث ناراحتی ام‌باپه شد اما او باید بداند که تصمیم سرمربی تیم، شخصی نیست و به دنبال منفعت تیم است. مشکلی وجود ندارد. ام‌باپه یک دقیقه ناراحت بود و بعد از با لبخند برخورد کرد. او احترام خود را به من و هم‌تیمی‌اش نشان داد. مشکلی بین ما وجود ندارد. بازیکنان باید در هر حالتی تصمیم سرمربی تیم را قبول کند و به آن احترام بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین