کد خبر: ۶۲۶۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

نجات کودک سه ساله از شهربازی پس از قطعی برق

کودک سه ساله‌ای که در کابین وسیله بازی شهربازی قیامدشت گرفتار شده بود، از سوی آتش نشانان نجات یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه روز گذشته سه شنبه پدر یک کودک سه ساله طی تماس با سامانه ۱۲۵آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد که کودکش، در کابین وسیله بازی در شهربازی گرفتار شده است. بر همین اساس ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، ایستگاه ۶۶ را به همراه تجهیزات کامل از جمله بالابر هیدرولیکی و تشک نجات به محل شهربازی قیامدشت واقع در جاده خاوران اعزام کرد.

آتش‌نشانان در محل مشاهده کردند که این دختر بچه سه ساله که باران نام داشته است و پدرش نیز در همین شهربازی مشغول به کار بوده است، سوار بر یکی از کابین‌های وسیله بازی شده اما پس از مدتی با قطع ناگهانی برق در ارتفاق هشت متری از سطح زمین معلق می‌ماند.

نجات کودک سه ساله از شهربازی پس از قطعی برق

با توجه به شرایط موجود و معلق بودن «باران» سه ساله در فاصله هشت متری از سطح زمین نیروهای عملیات ایمن سازی های لازم را با باز کردن تشک نجات و راه اندازی بالابر انجام دادند تا عوامل اداره برق به محل اعزام شوند. مدتی بعد نیز با رسیدن یکی از عوامل فنی شهربازی و از رده خارج کردن چرخ و فلک و کنترل به صورت مکانیکی، آتش نشانان کابین این دستگاه را جابه‌جا کرده و با کم کردن ارتفاع آن، کودک را که بسیار ترسیده بود نجات دادند.

مالک جنگجو، فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل با تایید این خبر اظهار کرد: نیروهای عملیات آتش نشانی، کودک را بدون هیچ آسیبی نجات دادند و به آغوش پدر بازگرداندند و با ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین