کد خبر: ۶۲۶۲۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
اگر خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه بزنند

تشکر فرمانده ارتش از فرمانده نیروی انتظامی برای مدیریت اعتراضات بنزینی

امیر سرلشکر موسوی در دیدار با سردار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن خدا قوت و خسته نباشید به مجموعه نیروی انتظامی از ناجا به عنوان نماد امنیت کشور نام برد.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به اتفاق جمعی از معاونان خود با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با سردار"حسین اشتری" دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از فرمانده و مجموعه نیروی انتظامی در «مدیریت مقتدرانه و هوشمندانه در کنترل ناآرامی‌های اخیر»، اظهار داشت: نیروی انتظامی، نماد امنیت کشور است. اگر می شد حجم توطئه ها و طراحی‌های خبیثانه دشمنان را که برای برهم زدن امنیت کشور برنامه‌ریزی شده برای مردم بازگو و تشریح کنیم، شبانه‌روز باید شاکر خداوند و قدردان نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی باشیم.

تشکر فرمانده ارتش از فرمانده نیروی انتظامی برای مدیریت اعتراضات بنزینی+عکس

سرلشکر موسوی با بیان این‌که «به هر قیمتی پای نظام، ولایت و انقلاب هستیم»، گفت: باوجود تمام عنادها و دشمنی استکبار، آنها نتوانستند به ما گزندی بزنند و اگر در درون کشور وحدت و انسجام وجود داشته باشد و خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی توانند به ما ضربه بزنند. دشمنان انقلاب سال هاست که در حال برنامه‌ریزی هستند و با صرف هزینه‌های گزاف سعی دارند امنیت ایران را خدشه‌دار کرده و کشور عزیزمان را به یکی از مناطق بی‌ثبات منطقه تبدیل کنند.

موسوی خطاب به سردار" حسین اشتری"، گفت: خداوند به شما لطف کرده که پرچمدار نایب امام زمان(عج) در تامین امنیت کشور هستید، بنده به عنوان یک شهروندو همکار به شما و مجموعه نیروی انتظامی، خدا قوت می گویم. نیروی انتظامی حسب وظایف ذاتی خود ممکن است محدودیت‌هایی ایجاد کند و یا اقداماتی داشته باشد که خوشایند عموم نباشد اما تمام اقدامات پلیس در راستای تامین امنیت و آسایش مردم است.

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان از نیروی انتظامی حمایت کرده و پشتیبان آن به منظور تسهیل ماموریت های ناجا انجام خواهیم داد.

تشکر فرمانده ارتش از فرمانده نیروی انتظامی برای مدیریت اعتراضات بنزینی+عکس

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ پوردستان رییس مرکز مطالعات رهبردی، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر سرتیپ رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در این دیدار امیر سرلشکر موسوی را همراهی می کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین