کد خبر: ۶۲۶۲۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

استراماچونی در آستانه بازگشت به ایران

یک روزنامه ایتالیایی می‌گوید وزارت امور خارجه ایران با کمک سفیر ایتالیا در پایتخت ایران مشکل پرداخت قرارداد آندره آ استراماچونی را برطرف کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کوریره دلا سرا در گزارشی اعلام کرد که آندره آ استراماچونی در آستانه بازگشت به تیم استقلال تهران قرار گرفته است.

در این گزارش آمده است: "پس از استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، وزارت امور خارجه ایران با سفیر ایتالیا تماس گرفت تا کانال پرداخت قانونی دستمزد این سرمربی را پیدا کند. داستان آندره آ استراماچونی که ماجراجویی جدیدی را تجربه می‌کرد با دو تساوی و سه شکست شروع شده بود که با برتری در 10 مسابقه اخیر به رده اول جدول رده بندی رسیده بود.

استراماچونی در آستانه بازگشت به ایران

سرمربی اهل سن جیوانی با ورود به قلب هواداران این باشگاه دولتی، آماده بازگشت به تهران پس از شورش مردمی هواداران استقلال است. مطابق آنچه می‌دانیم، نقطه عطف دیروز فرا رسیده است، پس از استعفای مدیرعامل این باشگاه. واقعیتی که باعث شد وزارت امور خارجه ایران با احترام به تحریم‌های بین المللی علیه این کشور آسیایی، با سفیر ایتالیا در پایتخت ایران، جوزپه پروون، در تلاش برای یافتن یک کانال قانونی برای پرداخت دستمزد استراماچونی، اقدام کند.

همه اینها برای غلبه بر مشکل آندره آ استراماچونی است. گفتن این یک احتمال است: در ساعات بعدی می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. بنابراین این سرمربی می‌تواند ماجراجویی خود را در آسیا از سر بگیرد و هواداران استقلال می‌توانند به رویای خود برگردند."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین