کد خبر: ۶۲۶۵۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
آگهی

"لیدوماتریپ، سامانه‌ای برای‌ رزرو آنلاین اقامتگاه‌‌های مردمی"

در ایران نیز مانند کشور‌های پیشرفته، رزرو اقامتگاه‌های شخصی به صورت آنلاین ممکن شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

این روزها، استفاده از اقامتگاه‌های مردمی در سفرها، به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های اقامتی میان مردم تبدیل شده است. زیرا این اقامتگاه‌ها نسبت به هتل‌ها مقرون به صرفه‌تر هستند و در عین حال از تنوع بیشتری برخوردارند. از اجاره ویلا در رامسر و هر جایی از شمال گرفته، تا اقامتگاه بومگردی، کلبه جنگلی و حتی خانه سنتی از گزینه‌های موجود در این نوع از اسکان هستند.

اگر تابه حال این نوع از اسکان را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید در سفر‌های بعدی خود، به عنوان یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه از آن استفاده کنید. خبر خوب این است که در ایران نیز مانند کشور‌های پیشرفته، رزرو اقامتگاه‌های شخصی به صورت آنلاین ممکن شده است. «لیدوماتریپ» سامانه‌ای مطمئن برای رزرو آنلاین اقامتگاه‌های مردمی در سراسر شهر‌های ایران است. اما مواردی وجود دارد که به عنوان مسافر، قبل از رزرو اقامتگاه، باید آن‌ها را رعایت کنیم تا سفری دلچسب همراه با اقامتی امن داشته باشیم.

به جای خیابان، از خانه رزرو کنید

شاید بار‌ها برایتان پیش آمده باشد که در سفرها، به محض رسیدن به مقصد به دنبال اقامتگاه بگردید. در بهترین حالت، شما در حالی که خسته‌ی راه هستید، باید از اقامتگاه‌های مختلف بازدید کنید تا موردِ مناسب خود را بیابید. این در حالیست که در این روش از رزرو، هیچ نظارت مستقیمی روی قیمت‌ها وجود ندارد و شاید به علت تکمیل ظرفیت و یا نبود واحد مناسب، مجبور به اجاره جایی شوید که مورد پسندتان نیست. همچنین اجاره اقامتگاه، از شخصی که فعالیت‌های صنفی و مشخصات وی تحت نظارت هیچ سازمانی نیست و تنها در کنار خیابان با او به عنوان مالک آشنا شده اید، نمی‌تواند همیشه امن باشد. رزرواسیون آنلاین راه حل خوبی برای حل این مشکل است. اما ابتدا مطمئن شوید که از یک وبسایت مطمئن اقدام به رزرو می‌کنید. «لیدوماتریپ»، به عنوان یک وبسایت معتبر و موفق برای رزرو اقامتگاه و اجاره آپارتمان مبله در تهران و در هر جای دیگری از ایران، مشغول به فعالیت است. لیدوما دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت الکترونیک است که به کسب و کار‌های امنِ اینترنتی اعطا می‌شود.

به دلیل سیستم آسان و کاربرپسند وبسایت لیدماتریپ، رزرو اقامتگاه به راحتی و در تاریخ مورد نظرتان انجام می‌شود. روش کار به این صورت است که شما در حالیکه در خانه روی مبل راحتی خود نشسته اید، وارد سایت لیدوماتریپ می‌شوید و پس از انتخاب شهر مقصد، لیست اقامتگاه‌های آن شهر برایتان نمایش داده می‌شود. این لیست شامل هر نوع اقامتگاهی اعم از ویلا، سوئیت، خانه روزانه، اقامتگاه بومگردی و... می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان، واحد مناسبِ خود را پیدا و رزرو کنید. پس از تکمیل فرآیند رزرو، میزبان و مسافر می‌توانند با هم در ارتباط باشند.

از جزئیات اقامتگاه اجاره‌ای خود، آگاه شوید

درباره جزئیات خانه‌ای که قرار است در آن اقامت کنید، اطلاعات کسب کنید. تعداد اتاق خواب‌های خانه، امکانات داخلی، قیمت، ظرفیت استاندارد، وضعیت دسترسی و... از مواردی هستند که هنگام رزرو آنلاین باید به آن‌ها توجه کنیم. این را به خاطر داشته باشید، از سایت‌هایی که عکس‌های واضحی از اقامتگاه ندارند و یا توضیحاتی در مورد آن نداده اند، رزرو انجام ندهید. «لیدوماتریپ» سامانه‌ای است که در آن اطلاعاتی که مسافر در باره اقامتگاه، بدان نیاز دارد، به صورت واقعی ثبت شده اند. این اطلاعات شامل تصاویر از نقاط مختلف خانه و توضیحات جامعی در مورد فضای اقامتگاه و امکانات آن است.
این مجموعه پاکیزگی و امنیت اقامتگاه‌های ثبت شده در سایت را تضمین می‌کند؛ چراکه صحت اطلاعات واحد‌های ثبت شده، توسط کارشناسان بررسی می‌شود تا مشخصات، با نسخه واقعی اقامتگاه مغایرت نداشته باشند. با اینحال ممکن است برخی میزبانان هنگام ثبت مشخصات، صداقت کافی به خرج ندهند، در اینصورت در صورت وجود هر گونه مغایرتی و اثبات این مسئله توسط مسافر (با عکس و هر سند دیگری) مبلغ عودت داده می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۳ هزار اقامتگاه در بیش از ۱۰۰ شهر ایران در این وبسایت منتشر شده است.

در لیدوماتریپ برای هر سلیقه و بودجه ای، اقامتگاه مناسب وجود دارد

هر یک از ما ممکن است تجربیات تلخ و شیرینی از اسکان خود در سفر داشته باشیم تا حدی که در سفر‌های بعدی، در این مورد بیشتر احتیاط کنیم. اینبار که خواستید به قصد سفر، خانه‌ی راحت خود را ترک کنید، تمام انتظاراتتان از یک اقامتگاه مناسب را لیست کنید. چه چیزی برایتان در اولویت است؟ لوکس و یا ارزان بودن منزل؟ نظافت خانه و کیفیت لوازم خواب آن؟ دسترسی آسان به نقاط مهم؟ امکانات داخلی و قیمت خانه؟

خوشبختانه، لیدوماتریپ شرایطی فراهم کرده تا مسافران با هر تنوع سلیقه و بودجه‌ای، بتوانند در شهر مقصد خود اقامتگاه پیدا کنند و مسئله اسکان، از حالت معضل خارج شده و تبدیل به یکی از گام‌های آسان و حتی سرگرم‌کننده سفر بشود. لیدوما، پلتفرمی برای ایجاد یک ارتباط صادقانه و امن میان مالکان اقامتگاه‌ها و مسافرین است. چراکه برای اجاره سوئیت در کیش، شمال و هر شهر دیگری از ایران به صورت آنلاین، قیمت‌ها در محدوده‌ای منطقی سیر می‌کنند و امکان افزایش بی رویه قمیت وجود ندارد. ضمن اینکه گردشگران می‌توانند نظرات مسافرینِ پیشین اقامتگاه‌های مختلف را بخوانند، این مسئله به آن‌ها در تصمیم گیری درست و داشتن اقامتی رضایتبخش کمک می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
محمد صبوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
برای رامسر از این سایت یه ویلا اجاره کرده بودم که چندساعت قبل اینکه برسم میزبان گفت نمیتونه ویلا رو تحویل بده و مشکل پیش اومده ولی خوب پشتیبانی سایت خیلی زود برای من یه واحد جایگزین پیدا کردش
درسته اون ویلایی که میخواستم برم نشد ولی اونم خوب بودش
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
چند وقت پیش تو رامسر بودیم و هیچ جایی رو پیدا نکردیم. لیدوماتریپ به دادمون رسید. شاید نیم ساعت هم طول نکشید که یه واحد خوب و قیمت مناسب اونم تو رامسر پیدا کردیم.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
اگه رفتیم یه موقع و خونه رو دوس نداشتیم می تونیم کنسل کنیم؟
غزال اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
برا اجاره سوئیت و مسافرتای کاری میشه گفت لیدوماتریپ کل ایران رو تجربه کردم
چند باری به مشکل برخوردم که یا برطرف کردن یا با واحد دیگه ای جایگزین دادن بهم
فقط خاطرتون باشه بعضی شهرا تخفیف دارن که تو پیج اینستاگرامشون باید پیام بدین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین