کد خبر: ۶۲۶۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

زرینچه: برای همیشه از استقلال رفتم

سرپرست مستعفی تیم فوتبال استقلال گفت: من برای همیشه از استقلال رفتم و چون به دنبال منافع در این باشگاه نیستم برای برگشتن دست و پا نخواهم زد.
آفتاب‌‌نیوز :

جواد زرینچه در خصوص شایعاتی که پیرامون حضورش روی نیمکت استقلال در بازی امروز مطرح شده است اظهار داشت: این خبر صحت ندارد. برای همیشه از استقلال رفته‌ام و آنهایی که علیه من شعار دادند را به خدا واگذار می‌کنم.

وی افزود: برای خودم شخصیت دارم و هرگز زیر بار حرف زور نمی‌روم. تیم در صد جدول است ولی آقایان شعار دادند حیا کن و رها کن. وقتی تیمی به موفقیت رسیده یعنی همه عواملش زحمت کشیده‌اند ولی یک عده با اهداف خاص شعارهایی دادند که من از استقلال بروم. اشکلی هم ندارد می‌روم ولی آنها یادشان باشد به استقلال خیانت کرده‌اند.

زرینچه: برای همیشه از استقلال رفتم

سرپرست مستعفی استقلال در ادامه تصریح کرد: از جیبم برای استقلال هزینه کردم ولی به جای تشکر فحش خوردم. منتی هم بر سر کسی ندارم اگر این کار را کردم برای تیمی که عشق دوران جوانی‌ام بوده است. منفعتی ندارم که برای برگشت به استقلال دست و پا بزنم. از این بی مهری‌ها زیاد دیده بودم ولی این بار برایم فرق می کرد. یادتان باشد نه امروز بلکه برای همیشه از استقلال رفتم، رفتم تا آنهایی که فکر می‌کنند رفتارها و کارهایشان درست است ادامه بدهند. فقط امیدوارم روزی متوجه شوند چه اشتباهاتی کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین