کد خبر: ۶۲۶۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

انصاری‌فرد: وزارت ورزش باید استراماچونی را برگرداند/ سقف قرارداد شایعه است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شایعه وجود یک سقف مشخص مالی برای امضای قرارداد با بازیکنان جدید را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن انصاری‌،رد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازیکنان و کادر فنی زحمت کشیدند. هواداران‌مان هم که همه جا پیش ما هستند. بازیکنان ما مزد زحماتشان را گرفتند. با اینکه از فصل پیش طلب داشتند اما معرفت به خرج دادند، همینطور سرمربی ما هم مثل بازیکنان با ما همکاری کرد. ما یک تیم کامل از بازیکنان و مربی گرفته تا مدیریت و هواداران هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش برای این سقفی برای هزینه‌ها در نظر گرفته است هم گفت: نه اصلا چنین چیزی صحت ندارد. سقف قرارداد شایعه است. روی بازیکنان خارجی برای عقد قرارداد کار می‌کنیم و در آینده‌ای نزدیک آن را اعلام می‌کنیم.

انصاری‌فرد: وزارت ورزش باید استراماچونی را برگرداند/ سقف قرارداد شایعه است

انصاری‌فرد درباره شعار پرسپولیسی‌ها علیه نبی هم بیان کرد: من مصاحبه آقای نبی را ندیدم و نمی‌دانم چه صحبتی کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اقدامات وزارت ورزش برای برگرداندن استراماچونی به استقلال هم اظهار کرد: وزارت ورزش متولی استقلال و پرسپولیس است. نمی‌تواند از لحاظ مالی کمکی کند. روز اول هم آقای وزیر به من گفت حتی یک ریال هم نمی‌توانیم به شما کمک کنیم. ولی از جهت معنوی همیشه مورد حمایت بودیم. بحث استراماچونی هم به نظر من وظیفه وزارت ورزش است که این کار را بکند و این کار هم درست است. ولی اینکه پولی پرداخت کند صحت ندارد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای جذب مهاجم به گزینه‌ای به توافق رسیده‌اند یا خیر هم توضیح داد: بله به توافق رسیده‌ایم.

انصاری‌فرد درباره طلب برانکو هم بیان کرد: در حال مذاکره خیلی جدی هستیم. هیچگونه شکایتی نکردیم و مطمئنم به توافق می‌رسیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره طلب بشار رسن هم، گفت: او از ما خیلی طلب دارد. رسن خیلی معرفت به خرج داده ولی ما وظیفه داریم در اولین فرصت طلبش را پرداخت کنیم.

انصاری‌فرد در پایان با بیان اینکه بین او اعضای هیات مدیره هیچ اختلافی وجود ندارد درباره لیست خروج تیمش هم توضیح داد: آقای کالدرون هیچ لیستی به ما نداده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین