کد خبر: ۶۲۶۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

محسن پورسیدآقایی، معاون شهرداری تهران استعفا کرد

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران استعفا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران استعفا کرد که شنیده‌ها حاکیست شهردار تهران نیز با این استعفا موافقت کرده است.

پیش از ظهر امروز شهردار تهران هم در خصوص شایعاتی درباره تغییر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: اینکه ما هر روزه در شهر تهران و در شهرداری تهران تغییراتی داریم، امری طبیعی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران استعفا کرد

به نوشته خبرگزاری فارس، حناچی افزود: ما هر گاه نیاز باشد که این آرایش در میان مدیران تغییر پیدا کند این آرایش را عوض خواهیم کرد و این امر طبیعی است تا نتیجه بهتری در مدیریت بگیریم.

البته محسن هاشمی رئیس شورای شهر درباره این تغییر گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم. البته اگر هم برنامه‌ای در این راستا باشد به ما نمی‌گویند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی، شهردار تهران نیز در حساب توئیترش به رفتن محسن پورسیدآقایی، معاون قبلی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از منصبش اشاره کرد و نوشت:‌ «مدیری زحمتکش پس از دو سال خدمت صادقانه جای خود را به برادر متخصص دیگری داد. برای دکتر پورسیدآقایی که تهران، فعالیت‌های مجدانه‌ی وی را از یاد نخواهد برد آرزوی بهروزی دارم و برای دکتر یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مسئولیت تازه، آرزوی موفقیت.»

پورسیدآقایی که پیش از این مدیرعامل راه آهن بود، شهریور ماه سال ۹۶ با حکم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به عنوان معاون حمل و نقل ترافیک منصوب شد؛ در دوره مدیریت وی مرحله دوم طرح LEZ، تغییر در اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا اجرایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین