کد خبر: ۶۲۶۶۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

استعفای سرمربی پارس جنوبی/ کمالوند: دیگر برنمی‌گردم

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: استعفایم را به مدیران باشگاه تقدیم کردم و اگر با آن مخالفت کنند هم دیگر به این تیم برنمی‌گردم.
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از پایان دیدار تیم‌های پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جنوبی استعفای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از ادامه همکاری با این باشگاه به مدیران پارس جنوبی داد و اعلام کرد که دیگر در این تیم فعالیت نخواهد کرد.

فراز کمالوند در گفتگو با فارس، با تایید این خبر اظهار داشت: جا دارد از هواداران پارس جنوبی که در این مدت از ما حمایت کردند، تشکر و قدردانی کنم، اما گاهی شرایطی پیش می‌آید که دیگر نمی‌توانیم با یکدیگر همکاری کنیم. خوشبختانه ما عملکرد خوبی داشتیم و در خانه به هیچ تیمی نباختیم که این برای خودش یک رکورد است.

استعفای سرمربی پارس جنوبی/ کمالوند: دیگر برنمی‌گردم

وی ادامه داد: از نظر امتیازی هم دو برابر تیم‌های پایین جدولی امتیاز کسب کردیم و خوشبختانه تیم از کورس سقوط فاصله دارد. خیال هواداران از بابت این تیم جمع باشد. ما یک بازی عقب‌افتاده هم با تیم پیکان داشتیم و خوشبختانه پارس جنوبی شرایط خوبی دارد.

کمالوند تصریح کرد: استعفای خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مدیران باشگاه ارائه کردم، همانطور که پیش از این گفته بودم که بازی با نفت مسجدسلیمان آخرین حضور من روی نیمکت پارس جنوبی خواهد بود و امروز طبق صحبت‌های گذشته‌ام، از این تیم کناره‌گیری می‌کنم. حتی اگر مسئولان باشگاه هم استعفایم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نپذیرند، دیگر به این تیم برنمی‌گردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین