کد خبر: ۶۲۶۶۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

قائدی صدرنشین جدول بهترین گلزنان لیگ برتر شد

مهدی قائدی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال تهران با هشت گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شاهین بوشهر در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که یکی از چهار گل آبی‌پوشان پایتخت را مهدی قائدی مهاجم این تیم به ثمر رساند.

قائدی با به ثمر رساندن این گل، تعداد گل‌های خود را از ابتدای فصل جاری لیگ برتر تاکنون را به عدد هشت رساند و در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

قائدی صدرنشین جدول بهترین گلزنان لیگ برتر شد

نکته جالب توجه اینکه قائدی در این مسابقه یک پاس گل نیز به شیخ دیاباته داد و با پنج پاس منجر به گل در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ نیز ایستاد.

در حال حاضر شیخ دیاباته (استقلال)، عیسی آل کثیر (صنعت نفت آبادان) و شهریار مغانلو (پیکان) با هفت گل در جایگاه دوم بهترین گلزنان لیگ قرار دارند.

احمدرضا زنده روح (ماشین‌سازی‌تبریز) حسین مالکی (شاهین شهرداری‌بوشهر) و مهدی ترابی (پرسپولیس) نیز با ۶ گل و محمد نوری (پارس جنوبی جم)، امیرارسلان مطهری (ذوب آهن)، علی علیپور (پرسپولیس) و فراز امامعلی (پیکان) هم با پنج گل در جایگاه دوم و سوم بهترین گلزنان لیگ ایستاده‌اند.

در جدول بهترین پاسورها نیز، بعد از قائدی با پنج پاس گل، مهدی ترابی (پرسپولیس)، معین عباسیان (سایپا)، سعید واسعی (پیکان) و وریا غفوری (استقلال) با چهار پاس گل و امید نورافکن (سپاهان)، مسعود شجاعی (تراکتور)، محمد محبی (سپاهان)، حسین ابراهیمی (نفت‌ مسجدسلیمان)، میلاد جهانی (صنعت نفت آبادان) و مهدی ترکمان (پارس جنوبی جم) با سه پاس گل در جایگاه دوم و سوم جدول قرار دارند.

استقلال تهران تاکنون با ۳۲ گل زده، بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین