کد خبر: ۶۲۶۷۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

مناطق سانسور شده دنیا کدامند؟

برخی از مناطق در دنیا وجود دارند که از طریق Google Earth و Google Maps نمی‌توان آن را مشاهده کرد. بسیاری از این مناطق به دلایل امنیتی سانسور شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

مسافرت در بسیاری از مواقع برای انسان‌ها، جذاب و با طراوت بوده است. اگر این مسافرت به مناطقی ناشناخته باشد، جذابیت‌های بسیار زیادی شامل خواهد شد. با توجه به پیشرفت انسان‌ها در صنعت حمل و نقل و پیدایش هواپیما‌های مختلف سفر به کشور‌های دور دست نیز به راحتی برای مسافران میسر شده است. هر فردی که بخواهد از کشور ایران به کشور‌های دیگر سفر کند به آسانی با تهیه بلیط هواپیما می‌تواند شرایط را برای خود فراهم سازد.

اما از آنجایی که بسیاری از افراد نسبت به نقاطی که به آنجا سفر می‌نمایند آشنایی ندارند، با استفاده از نرم‌افزار‌ها و ابزار‌های مختلف درصدد شناخت بیشتر مناطق خواهند بود. یکی از این ابزار‌ها که توسط بسیاری از افراد در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، Google Earth و Google Maps است. Google Earth و Google Maps این شرایط را برای شما فراهم می‌سازد تا در هر جای این کره خاکی که قرار دارید به راحتی و با استفاده از اینترنت منطقه مورد نظر را از جهات مختلف مقایسه نمایید.

مناطق سانسور شده دنیا کدامند؟

در این بین برخی از مناطق در دنیا وجود دارند که خرید بلیط هواپیما و مسافرت به آنجا بسیار راحت است، اما از طریق Google Earth و Google Maps نمی‌توان آن را مشاهده کرد. بسیاری از این مناطق به دلایل امنیتی سانسور شده‌اند. اگر مایلید تا با این مناطق بیشتر آشنا شوید در این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب نقاطی را بیان خواهیم کرد که شما هرگز قادر نخواهید بود با google map به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

فرودگاه بین المللی بوفالو

فرودگاه بین المللی بوفالو نیاگارا در نیویورک از دیگر مناطق دنیا است که در google map نمی‌توانید آن را مشاهده کنید. این فرودگاه که در نیویورک واقع شده را در google map به صورت تکه‌ای سفید دیده می‌شود.

کاخ سلطنتی ملکه هلند

یکی از مناطق دنیا که به راحتی با هواپیما می‌توان به آنجا سفر کرد، کشور گل‌های زیبا هلند است. اما در این کشور منطقه‌ای وجود دارد که شما در Google Maps نمی‌توانید آن را مشاهده کنید، کاخ سلطنتی ملکه هلند می‌باشد. این کاخ محل زندگی خانواده سلطنتی است و در بالاترین منطقه شهر آمستردام پایتخت این کشور احداث شده است. اما برای سفر به هلند افراد هیچ مشکلی نخواهند داشت. برای سفر به هلند کافی است کلمه تیک بان را جستجو کنید و به راحتی خرید بلیط هواپیما خود را انجام دهید.

پارک ملی تانتاکول در شیلی

مناطق سانسور شده دنیا کدامند؟

یکی از مهمترین پارک‌های جهان که ثبت آثار جهانی نیز می‌باشد، پارک ملی تانتاکول در شیلی است. این پارک به دلیل وجود گونه‌های نادر جانوری برای جهانیان حائز اهمیت بوده و تحت تدابیر امنیتی قرار گرفته شده است. این پارک را در google map به صورت فلش مشاهده می‌کنید.

مناطق قطبی بین سیبری و آلاسکا

یکی از کشور‌های زیبای دنیا روسیه است که سالانه مسافران زیادی را از طریق زمینی، دریایی و هوایی به خود می‌بیند. رزرو بلیط هواپیما به این کشور در ماه‌های گرم سال بسیار بیشتر از ماه‌های سرد سال است. دلیل این نوع رزرو بلیط هواپیما به دلیل شرایط آب و هوایی سردی است که در این کشور حکم فرماست. اما کسانی که این کشور را در google map دنبال می‌کنند تا با مناطق مختلف آن قبل از سفر آشنا شوند، مناطق قطبی بین سیبری و آلاسکا را نمی‌توانند مشاهده کنند. برخی از کارشناسان این منطقه را یکی از مهمترین مناطق نظامی جهان می‌دانند.

سد کووی در کارولینای جنوبی

یکی دیگر از مناطق آمریکا که نمی‌توان آن را در google map مشاهده کرد، سد کووی در کارولینای جنوبی است. تصویر این سد را در google map به صورت شطرنجی نظاره خواهید کرد. سد کووی در کارولینای جنوبی بزرگترین منبع تامین انرژی یکی از کارخانه‌های ایالات متحده آمریکا است.

سانسور دو ساختمان در آمریکا

ساختمان Michael aaf در یوتای آمریکا و دانشگاه Cornell در نیویورک از دیگر ساختمان‌هایی هستند که در کشور امریکا در سیستم اطلاع رسانی گوگل مپ سانسور شده اند. به احتمال فراوان این دو ساختمان به دلایل امنیتی در google map سانسور شده اند. در هنگام سفر به کشور آمریکا و رد آن توسط گوگل مپ این ساختمان‌ها را مشاهده نخواهید کرد. خرید بلیط هواپیما برای سفر به آمریکا یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای سفر‌های پیش رو به این کشور است. برای تهیه بلیط هواپیما به این کشور می‌توانید از طریق سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه کننده بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس است.

فرودگاه توریشیما در ژاپن

مناطق سانسور شده دنیا کدامند؟

تصاویر سانسور شده به همین جا ختم نمی‌شود، مخاطبان هنگام جستجو نام فرودگاه توریشیما ژاپن در google map تصاویری را مشاهده نخواهند کرد. اطراف این فرودگاه به راحتی برای عموم قابل دسترسی و مشاهده است. اما فرودگاه توریشیما قابل ملاحظه نمی‌باشد.

شهر تاریخی بابل در عراق و منطقه Vlissingen در هلند از دیگر مناطقی هستند که در google map نمی‌توان مشاهده کرد. علاوه بر گوگل مپ در Google Earth نیز مورد سانسور قرار می‌گیرند. نحوه نمایش تصاویر سانسور شده در Google Earth به نحوی است که مخاطبان آن را به شکل علامت‌های مختلف و شطرنجی می‌بینند.

نظر مدیر گوگل در این باره چیست؟

سوندار پیچای مدیر گوگل در این باره گفت: گوگل دیدگاه سیاسی را در نتایج خود درج نمی‌کند. وی افزود: هیچ موتور جستجوی اختصاصی و سانسور شده برای کاربران کشور‌های خاص تهیه نکرده و اصولاً چنین چیزی در دستور کار شرکت بزرگ و جهانی گوگل قرار ندارد.

اگر مایلید تا اطلاعات بیشتری را درباره این مناطق سانسور شده توسط google map کسب کنید، به سایت تیک بان و مجله تیک بان مراجعه کنید. مجله تیک بان بسیاری از موضوعات جذاب را مورد بررسی قرار داده است برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به این مجله مراجعه کنید. سایت تیک بان علاوه بر ارائه مطالب جذاب فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را انجام می‌دهد. کافی است کلمه تیک‌بان را به راحتی تایپ کنید و با مراجعه به این سایت به اقصی نقاط جهان سفر نمایید. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
کل ایران از درون ایران سانسور شده است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین