کد خبر: ۶۲۶۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

۸۲ زندانی در سیستان و بلوچستان با کمک خیران آزاد شدند

سجادی گفت: ۸۲ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین استان سیستان و بلوچستان و کمک‌های ستاد دیه کشور از ابتدای سال جاری تاکنون آزاد شدند.
۸۲ زندانی در سیستان و بلوچستان با کمک خیران آزاد شدند
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۸۲ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین استان سیستان و بلوچستان و کمک‌های ستاد دیه کشور از ابتدای سال جاری تاکنون آزاد شدند.

سید عبدالحسین سجادی اظهار کرد: در این مدت ۸۲ تن از زندانیان جرائم غیر عمد، ۵۹ زندانی مهریه و نفقه، ۵ زندانی ناتوان در تامین دیه ناشی از سوانح رانندگی و حوادث کار و ۱۸ زندانی محکومیت مالی غیرکلاهبرداری از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه میزان بدهی این افراد ۱۱۴ میلیارد ریال بود اضافه کرد: ۷ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال از این میزان بدهی توسط کمک ستاد دیه و صندوق تامین خسارت‌های بدنی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در خصوص گذشت، شاکیان یکی از بزرگترین حامیان ستاد دیه هستند به گونه‌ای که با تلاش ستاد دیه بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط شاکیان این پرونده‌ها بخشیده شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: میزان آورده مددجویان ۳ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال بوده همچنین ۲۲ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال تسهیلات بانک‌های عامل – پرداخت از طرف شرکت‌های بیمه و اعسار به زندانیان پرداخت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین