کد خبر: ۶۲۶۸۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

مدارس کدام استان‌ها، دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است؟

در پی اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا در تهران و ستادهای استانی علاوه بر تهران تمام مدارس استان‌های البرز، آذربایجان شرقی و بوشهر تعطیل اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

در چند روز گذشته و در پی بروز پدیده وارونگی هوا و بالا رفتن میزان آلاینده‌های جوی هوای برخی استان‌های کشور به وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده است. این امر باعث شده که کمیته اضطرار آلودگی هوا روز گذشته تمام مدارس و دانشگاه‌های استان تهران را تعطیل کند.

مدارس البرز در همه مقاطع تحصیلی تعطیل شد

بر اساس اعلام رئیس کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مدارس همه مقاطع تحصیلی البرز به جز طالقان و آسارا در دو نوبت صبح و عصر، فردا دوشنبه تعطیل شد.

مدارس کدام استان‌ها، دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است؟

تعطیلی مدارس تبریز و برخی شهر‌های آذربایجان شرقی

مدارس تبریز و برخی از شهر‌های استان آذربایجان شرقی فردا تعطیل شد.

مدارس شهرستان بوشهر فردا تعطیل است

عباس جمشیدی فرماندار بوشهر بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی معابر، مدارس این شهرستان در همه مقاطع فردا (دوشنبه بیست و پنجم آذر) در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل خواهد بود.

مدارس شهر قم فردا تعطیل شد

تمامی پیش‌دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس شهر قم فردا دوشنبه ۲۵ اذرماه تعطیل هستند. دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها تعطیل نیستند.

مدارس اصفهان فردا تعطیل شد

مدیرکل بحران استانداری اصفهان نیز اعلام کرد: باتوجه به تداوم شرایط الاینده ها، کارگروه اضطرار آلودگی هوا کلیه مقاطع تحصیلی (از اول تا دوازدهم) ومهد‌های کودک در مناطق ۶ گانه اموزش و پرورش اصفهان تعطیل است.

تعطیلی مدارس نوبت صبح اراک و ساوه

مدارس شهر اراک و ساوه ودانشگاه‌های ساوه در نوبت صبح فردا ۲۵ آذر ۹۸ تعطیل است.

«علی میرزایی» فرماندار ساوه نیز به خبرگزاری ایرنا گفت: این تعطیلی شامل همه دوره‌های تحصیلی اعم از مهدهای کودک، پیش دبستانی ها، ابتدایی و دبیرستان های مناطق شهری و روستایی شهرستان ساوه است.  گزارش مرکز پایش و کنترل کیفیت هواشناسی نشان می دهد که هوای عصر امروز از نظر غلظت آلاینده ها برای همه گروه‌های سنی ساوه خطرناک است و چون این وضعیت برای فردا نیز تداوم دارد، تصمیم به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها گرفته شد. همه ادارات این شهرستان غیر از ارکان های خدمات رسان نیز در روز دوشنبه با یک ساعت و نیم تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

فرماندار ساوه از شهروندان خواست با توجه به غلظت آلاینده‌ها، تا حد امکان از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند.

تعطیلی برخی از مدارس استان قزوین

برخی از مدارس استان قزوین فردا به علت آلودگی هوا تعطیل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین