کد خبر: ۶۲۶۸۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
چاپ متین، ارائه متنوع ترین پکیج هدایای تبلیغاتی

بررسی انواع هدایای تبلیغاتی آخر سال

با پیشرفت در صنعت چاپ کمک بسیار زیادی به افزایش هدایای تبلیغاتی شده است که این امر باعث می‌شود برروی بسیاری از هدایای تبلیغات برند آن سازمان‌ها به چاپ برسد.
آفتاب‌‌نیوز :

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها وقتی به انتهای سال نزدیک می‌شوند مدیران آن شرکت‌ها بزرگترین دغدغه‌ای که ذهن آن‌ها را درگیر می‌کند انتخاب یک هدیه تبلیغاتی بسیار زیبا و و شکیل و کاربردی می‌باشد؛ که هر سازمانی براساس بودجه‌ای که برای این کار تعبیه کرده است شروع به انتخاب گزینه‌های مختلف در بین هدایای تبلیغاتی می‌کند. ما قصد داریم در این مقاله به بررسی انواع هدایای تبلیغاتی توسط چاپ متین بپردازیم. هدایای تبلیغاتی بسیار زیاد و متنوعی در این سال‌های اخیر به دلیل استقبال بسیاری زیاد شرکت‌ها از دادن هدایای تبیلغاتی سبب تنوع در این حوزه شده است؛ و همچنین با پیشرفت در صنعت چاپ کمک بسیار زیادی به افزایش هدایای تبلیغاتی شده است که این امر باعث می‌شود برروی بسیاری از هدایای تبلیغات برند آن سازمان‌ها به چاپ برسد.

هنوز هم برخی نهاد‌ها بر این اعتقاد هستند که آن هزینه‌ای که قرار است با انتخاب خودشان به کارمندان زیر مجموعه بدهند این انتخاب را به خود کارمندان بسپارند و برای این کار به دادن بن کارت و یا کارت‌های هدیه روی می‌آورند؛ و اعتقاد دارند که قدرت انتخاب را به خود افراد بسپارند. ولی این عقیده هزینه‌ای به مراتب بیشتری برای سازمان‌ها به بار می‌آورد، زیرا دادن کارت هدیه مستلزم شارژ یک مبلغ قابل توجهی در کارت هدیه می‌باشد در صورتیکه اگر معیار را ۱۰۰ هزار تومان در نظر بگیریم با نصف آن مبلغ شما می‌توانید چندین هدیه تبلیغاتی به کارمندان خود هدیه بدهید که در ظاهر چه بسا ارزش آن بیشتر به چشم بیاید.

بررسی انواع هدایای تبلیغاتی آخر سال

در این سال‌های اخیر هدایای بسیار زیاد و متنوعی به وجود آماده است که به راحتی سازمان‌ها می‌تواند از این تنوع محصول چند نوع را به راحتی انتخاب بکنند.

ما به بخشی از این هدایای تبلیغاتی که در مجموعه چاپ متین وجود دارد اشاره‌ای می‌کنیم.

چاپ عکس

شما می‌توانید در انتهای سال با همه کارمندان و پرسنل خود یک عکس یادگاری و زیبا باهم بگیرید و سپس همان عکس را در قالب چاپ عکس و یا چاپ عکس روی شاسی بعنوان یکی از هدایای آخر سال به پرسنل خود هدیه بدهید. این هدیه علاوه بر یک هدیه ماندگار یک کادوی ارزان قیمت، ولی در عین حال یک تبلیغات با ارزش می‌باشد. شما می‌توانید این هدیه را در درون یک چاپ پاکت بسیار زیبا که نام و برند سازمان برروی آن چاپ شده است قرار بدهید.

چاپ لیوان

یکی دیگر از خدماتی که در مجموعه چاپ متین وجود دارد چاپ روی لیوان یا چاپ ماگ می‌باشد. این هدیه جدا از قیمت پایینی که دارد شما می‌توانید عکس پرسنل و یا عکس لوگو سازمان خود را برروی آن هک کنید. این هدیه هم جز هدایای بسیار زیبا و بسیار کاربردی می‌باشد. نکته بسیار مهم در نگهداری و استفاده کردن از آن وجود یک طراحی خاص برروی آن لیوان می‌باشد که اگر توسط یک طراح حرفه‌ای صورت بگیرید به جذابیت و ارزش گذاری هر چه بیشتر آن منجرب می‌شود. شما می‌توانید در هر یک از این لیوان‌ها نشانه‌ای از خودتان مثل چاپ کارت ویزیت را درون آن قرار بدهید که سبب مالیکت و اتصال به سازمان شما باشد.

چاپ تیشرت

انتخاب یک تیشرت زیبا و با کیفیت و چاپ عکس و یا چاپ لوگوی سازمانی برروی آن سبب ارزش‌گذاری هر چه بیشتر چاپ روی تیشرت می‌شود. از این هدیه می‌توانید عکس یادگاری خودتان را در انتهای سال برروی آن بزنید و یا اینکه می‌توانید لوگوی سازمان را بروی یک تیشرت زیبا و با کیفیت به چاپ برسانید و بعنوان یک هدایای تبلیغاتی در آخر سال به پرسنل خود هدیه بدهید.

چاپ تقویم

یکی از مرسوم‌ترین و سنتی‌ترین هدایای تبلیغاتی آخر سال چاپ تقویم می‌باشد؛ که به دلیل استقبال بسیاری از شرکت‌ها از این نوع تبلیغات سبب تنوع بسیار زیادی در این عرصه شده است. این هدیه واقعا ارزش و کاربردی بسیار زیادی در انتهای سال برای افراد دارد و سبب نگهداری هرچه بیشتر از این هدیه می‌شود. به دلیل ارزش زیادی که تقویم در انتهای سال دارد بسیاری از شرکت‌ها در هنگام چاپ تراکت خود یک سمت را تبلیغات سازمانی خودشان قرار می‌دهند و سمت دیکر را یک تقویم خوانا و زیبا قرار می‌دهند.

تقویم‌ها در سه مدل رومیزی، دیواری و جیبی تقسیم بندی می‌شوند؛ که هر یک از موارد کار برد‌های مخصوص به خودش را دارد. از لحاظ قیمت تقویم‌های رومیزی معمولا قیمت بیشتر در مقایسه با سایر مدل‌های تقویم برخوردار می‌باشد.

تقویم دیواری و جیبی هم کاربرد بسیاری در مکان‌های مختلف می‌باشد. شما می‌توانید با سرزدن به مجموعه چاپ متین بسیاری از این مدل‌ها را مشاهده بفرمایید و به راحتی می‌توانید یکی از مدل‌ها را انتخاب بکنید.

چاپ سررسید

یکی از سنتی‌ترین هدایای تبلیغاتی در انتهای سال چاپ سررسید می‌باشد؛ که در این سال‌ها تنوع بسیار زیادی در طرح و جنس و سایز به وجود آماده است. سررسید به عنوان دفتر یادداشتی که تقویم و رویداد‌های سال در آن وجود دارد بسیار زیاد در بین مردم کاربرد و ارزش دارد. این هدیه تبلیغاتی هم شامل یکی از هدایای بسیار زیبا و کاربردی می‌باشد که در مجموعه چاپ متین مدل‌های مختلف آن در شکل و سایز‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید در سررسید‌ها برروی جلد و یا چند صفحه ابتدایی سررسید یا از همه مهم‌تر صفحات داخلی سررسید خود طرح و لوگوی سازمانی خودتان را قرار بدهید و شما از این هدیه به راحتی می‌توانید بعنوان یک تبلیغات وسیع و بسیار کاربردی استفاده بکنید.

در مجموعه چاپ متین هدایای بسیار زیاد دیگری وجود دارد که می‌توانید به راحتی یکی از این موارد را بصورت کمکی در کنار سایر هدایای تبلیغاتی خود قرار بدهید که شامل چاپ شال، چاپ پدموس، چاپ پازل و ... انتخاب و سپس به چاپ برسانید.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین

ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است. برای ارائه سفارشات می‌توانید به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین