کد خبر: ۶۲۶۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

رد شکایت معمارزاده از پرسپولیس/ فولاد، نساجی و سپیدرود محکوم شدند

با توجه به شکایت احمد نورنعیمی از باشگاه نساجی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 220 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 790 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.
رد شکایت معمارزاده از پرسپولیس/ فولاد، نساجی و سپیدرود محکوم شدند
آفتاب‌‌نیوز :

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای مرتبط با برخی از پرونده های مربوطه را صادر کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای مرتبط با برخی از پرونده های مربوطه را صادر کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*در پی شکایت هیات فوتبال استان تهران از محمدحسین اکبر منادی، بازیکن تیم پیکان، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد: این بازیکن طبق بند 1 بخشنامه مارالذکر محکوم به پرداخت مبلغ 85 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان به انضمام پرداخت یک میلیون و 853 هزار ریال بابت هزینه دادرسی شد. رای صادره قطعی است.

*با توجه به شکایت احمد نورنعیمی از باشگاه نساجی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 220 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 790 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت رضا امیری از باشگاه سپیدرود، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 4 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*پیرو شکایت رضا دهقان از باشگاه فولاد، این باشگاه به پرداخت مبلغ 245 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 341 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم می گردد.

*با توجه به شکایت باشگاه سپاهان از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه و آقای ابراهیم صالحی هر دو محکوم به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شدند. همچنین مطالبات راجع به خسارات تاخیر در این پرونده، قابلیت رسیدگی در این کمیته را ندارد.

*در پی شکایت میثاق معمارزاده از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت دعوای خواهان را نظر به اعتبار امر مختومه، مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین