کد خبر: ۶۲۶۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

عراقچی: روحانی جمعه راهی توکیو می‌شود

معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: روابط اقتصادی ایران-ژاپن گرچه با مشکلات و موانعی رو به رو بوده است اما معتقدم بنیان روابط دو کشور به اندازه‌ای مستحکم است که مشکلات و فشارها را می توان رد کند و با قوت به مسیر ادامه دهد.
عراقچی: روحانی جمعه راهی توکیو می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در نشست "توسعه روابط تجاری ایران و ژاپن" اظهار کرد: سفر رئیس جمهور روز جمعه هفته جاری و در پاسخ به سفر نخست وزیر ژاپن انجام می شود و این سفر حاکی از استحکام روابط دو کشور است آن هم در شرایط مواجهه ایران با سیاست فشار حداکثری آمریکا.

وی افزود: شاهد هستیم ما و ژاپن نودمین سال روابط را در حالی جشن می گیریم که رئیسان دو کشور با یکدیگر دیدار می کنند و اخیرا رئیس مجلس ایران نیز از توکیو دیدار کرد. روابط اقتصادی البته با مشکلات و موانعی رو به رو بوده است اما معتقدم بنیان روابط دو کشور به اندازه ای مستحکم است که مشکلات و فشارها را می توان رد کند و با قوت به مسیر ادامه دهد.

سفیر پیشین ایران در ژاپن در ادامه سخنان خود در این مراسم با اشاره به تجربیاتش از سیاست و حکومت در ژاپن گفت: شناخت من از سیاست خارجی ژاپن برخلاف آنچه فکر می‌کنند محافظه کارانه است، مبتنی بر جسارت و درایت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
کدام روابط اقتصادی ، همه می دانند که برای چه به ژاپن میرود. جهت یافتن راهی برای مذاکره با آمریکا.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین