کد خبر: ۶۲۷۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

توضیحات دادستان درباره پرونده زندانیان اعتراضات بنزینی

دادستان عمومی و انقلاب تهران از تکمیل پرونده برخی از اغتشاش‌گران در حوادث اخیر خبر داد و گفت: پرونده برخی از آشوب‌گران به دادسرا ارسال شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

علی القاصی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در مورد محاکمه زندانیان حوادث اخیر گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنهایی که اغتشاشگر بودند و آنهایی که به اموال عمومی دست‌اندازی کردند محاکمه می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی دادگاه برگزار می‌شود، ادامه داد: به زودی دادگاه این افراد برپا خواهد شد.

توضیحات دادستان درباره پرونده زندانیان اعتراضات بنزینی

القاصی گفت: قطعاً اولویت ما در برخورد با کسانی است که لیدر اغتشاش بودند و آنهایی که آمدند و بانک‌ها را آتش زدند و اموال عمومی را تخریب کردند و در واقع عناصر اصلی اغتشاشات در اولویت رسیدگی خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین در مورد تشکیل پرونده و ارسال آن به دادسرا گفت: پرونده برخی از اغتشاش‌گران تکمیل شده و برخی نیز در حال تکمیل است.

وی افزود: زمان دقیق برگزاری دادگاه این افراد هنوز مشخص نیست اما امیدواریم به زودی دادگاه این افراد برپا شود.

چندی پیش؛ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه نیز اعلام کرد: علاوه بر دیدار چهره به چهره مسؤولان با دستگیرشدگان، اقدامات لازم برای تفکیک آنها صورت گرفته و با اجرای این برنامه ها اکثر بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر آزاد شدند و امروز عدد بازداشتی ها به حداقل رسیده و در تهران تعداد ۳۰۰ نفر در بازداشت به سر می‌برند.

وی ادامه داد: کسانی که در زمره اغتشاش گران هستند در اسرع وقت پرونده هایشان رسیدگی شده و به دادسرا می رود و سایر بازداشتی‌ها نیز آزاد خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین