کد خبر: ۶۲۷۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵

ریزش کوه در مسیر جم به سیراف و طغیان رودخانه‌ها/ سدها سر ریز شدند

با توجه به طغیان رودخانه‌ها و سر ریز شدن برخی سدهای شهرستان جم و هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش‌های سنگین طی ساعات آینده، احتمال وقوع سیل در جم قوت گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :

سامانه بارشی قدرتمندی از بامداد امروز فعالیت خود را در استان بوشهر آغاز کرده است. به گفته استاندار بوشهر بارش‌های این سامانه بی‌سابقه خواهد بود و تمامی مسؤولان مدیریت بحران استان بوشهر در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

بارش باران امروز سبب تعطیلی مدارس استان بوشهر شد و مدارس شهرستان جم نیز تعطیل شدند. در خصوص تعطیلی فردا مدارس شهرستان جم هنوز تصمیم‌گیری نشده است و به گفته روابط عمومی فرمانداری شهرستان جم، در خصوص تعطیلی مدارس این شهرستان برای روز سه شنبه در اواخر ساعات امشب تصمیم‌گیری خواهد شد.

ریزش کوه در مسیر جم به سیراف و طغیان رودخانه‌ها/ سدها سر ریز شدند

بارش شدید باران امروز سبب اختلال در خطوط ارتباطی و قطع و وصل اینترنت در این شهرستان شد و کوه نیز در مسیر جم به سیراف ریزش کرد. به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر محور جم به سیراف که بر اثر بارندگی شدید شاهد ریزش کوه بوده با ورود نیروهای راهداری مسیر بازگشایی شده و پاک‌سازی نیز صورت گرفته و مسیر در حال حاضر باز است.

مسیر جم به فراشبند که مسیر پرتردد جنوب استان بوشهر به استان فارس است نیز به دلیل بارش شدید باران لغزنده است و تردد به کندی انجام می‌شود. پلیس‌راه از مردم و رانندگان خواسته طی ساعات امشب و فردا به دلیل بارش‌های سنگین از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

گزارش میدانی حکایت از این دارد که بارش شدید باران امروز سبب طغیان رودخانه‌های فصلی در شهرستان جم شده و برخی سدها نیز سرریز شده‌اند و با توجه به بارش سنگین در ساعات پیش‌رو به نظر می رسد احتمال وقوع سیل در این شهرستان قوت گرفته است.

بارندگی در شهر انارستان سبب ریزش سقف یک منزل قدیمی شده که نیروهای هلال احمر در حال حاضر در حال امدادرسانی به مردم هستند.

بالا آمدن آب در مسیر شهر بهارستان به شهر جم سبب مسدود شدن مسیر نشده اما تردد به کندی انجام می‌شود. با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی، مسؤولان شهرستان جم از مردم خواسته‌اند تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و از نزدیک شدن به رودخانه‌های فصلی برای عکس‌برداری خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین