کد خبر: ۶۲۷۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

وجود قرص در شیرخشک‌ها آیا صحت دارد؟

در شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر اینکه؛ قرص‌های مشکوک که پیش از این در کیک‌های خوراکی جاسازی شده بود، این بار در قوطی‌های شیرخشک نوزادان پیدا شده‌اند.
وجود قرص در شیرخشک‌ها آیا صحت دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر علی اسدی‌پور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص موضوع قرص‌های مشکوک در شیر خشک کودکان گفت: این خبر اساسا کذب بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در زمینه نوع قرص‌های جاسازی شده در کیک ها نیز اظهار کرد: قرص‌هایی که در کیک‌ها و کلوچه‌ها وجود داشتند اساسا مشکل ساز نیستند و براساس بررسی‌ها این قرص‌ها بیشتر استامینوفن، آنتی‌هیستامین و ... بوده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: شهروندان مطمئن باشند به‌زودی عوامل این اقدام را نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی دستگیرشان خواهند کرد.

وی عنوان کرد: هم اکنون در فرایند تولید و توزیع این نوع مواد غذایی هیچ مشکلی وجود ندارد و فقط یک عده افراد خلافکاری دست به چنین اقدام ناشایستی زده‌اند که بزودی دستگیر و مجازات خواهند شد.

اسدی‌پور با تاکید برآنکه مردم به‌هیچ وجه نگران نباشند، در ادامه خطاب به مردم گفت: از مکان‌های مجاز و شناخته شده مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
2
استاد فرمودند که مردم اصلا نگران نباشند و قرصهای بی ضرر مثل آسپیرین و ویتامین بوده است. خبر امروز انتشاریافته بستری ۴ دانش آموز کوهدشتی در بیمارستان بخاطر قرص در کیک که از بوفه مدرسه خریده بودند را کجای دلمان بگذاریم؟ آنفولانزا هم که میگفتند اصلا خطرناک نیست و طوری نشده و چیزی نیست. کی قرار است دست از دروغ گفتن به مردم بردارید؟ از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هم بدتر شده اید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین