کد خبر: ۶۲۷۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

چرخ گوشت انگشتان کودک مشهدی را بلعید!

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد از قطع انگشتان دست راست یک کودک ۲.۵ ساله پس از گیر کردن در چرخ گوشت روشن خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

آتشپاد دوم علیرضا معلم با بیان این مطلب افزود: در پی اعلام حادثه گیر کردن دست کودک درون چرخ گوشت خانگی، ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه نجات و امداد ایستگاه شماره ۲ را به بیمارستان امدادی شهید کامیاب اعزام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد،این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد گفت: بنا به اظهارات والدین کودک، مادر خانواده هنگام استفاده از چرخ گوشت در منزل، غفلت کرده و کودک و چرخ گوشت را برای لحظاتی تنها گذاشته که متاسفانه این کودک ۲.۵ ساله به دلیل کنجکاوی دست راست خود را داخل گلویی چرخ گوشت روشن کرده و این حادثه غم انگیز رخ داده است.

چرخ گوشت انگشتان کودک مشهدی را بلعید!

در پی این رخداد والدین این پسر بچه، کودک مصدوم خود را به بیمارستان امدادی شهید کامیاب منتقل می‌کنند و نجاتگران آتش‌نشانی که از قبل دراین مرکز درمانی مستقر شده بودند، با استفاده از تجهیزات ویژه و تحت نظارت پزشکان متخصص پس از دقایقی، ضمن برش زدن بدنه فلزی چرخ گوشت خانگی موفق به رهاسازی دست پسر بچه خردسال از داخل گلویی چرخ گوشت می‌شوند.

این گزارش می‌افزاید: پس از جدا سازی قطعات فلزی چرخ گوشت مشخص شد بر اثر شدت این حادثه متاسفانه چهار انگشت این کودک به دلیل گرفتار شدن در لابه‌لای تیغه چرخ گوشت به صورت کامل قطع شده است.
شایان ذکر است:این پسر بچه خردسال برای سیر مراحل درمان همچنان در این بیمارستان بستری است و نجاتگران آتش نشانی پس از انجام این عملیات به ماموریت شان پایان دادند و به ایستگاه خود مراجعت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین