کد خبر: ۶۲۷۶۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

پیش بینی رییس اتاق تهران از نرخ ارز در سال ۹۹/مجدد یک جهش ناگهانی را در مورد ارز خواهیم داشت

رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر بودجه قرار باشد اجرایی شود، به طور قطع در سال ۹۹ مجدد یک جهش ناگهانی را در مورد ارز خواهیم داشت و همان اتفاقی که در سال ۹۷ رخ داد، در سال ۹۹ نیز رخ خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود خوانساری اظهار داشت: بودجه کشور در سال ۹۹ هزار و ۹۸۸ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که از این رقم ۴۸۴ هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دولت و سه برابر آن به شرکت های دولتی اختصاصی می یابد که ۱۶ درصد رشد یافته است.

به گفته خوانساری، پیش بینی شده است که ۴۰ هزار میلیارد تومان از دارایی های دولت در سال ۹۹ به فروش برسد که این رقم ده برابر شده است؛ بنابراین موضوع مذکور جای رشد دارد، رشد بزرگی هم برای مالیات پیش بینی شده که بالغ بر ۱۷۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است در حالی که دو سال اقتصاد ایران همراه با رکود بوده است پس افزایش رقم مالیاتی از جمله مسائلی است که در بودجه با ابهام مواجه است.

پیش بینی رییس اتاق تهران از نرخ ارز در سال ۹۹/مجدد یک جهش ناگهانی را در مورد ارز خواهیم داشت

به اعتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران، ادامه ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه نیز به صلاح نیست؛ چراکه همه ما تجربه تلخ ارز ۴۲۰۰ تومانی را در سال ۹۷ داشته ایم و ادامه پرداخت آن برای سال ۹۹ جز رانت و فساد و هرج و مرج در اقتصاد ایران، ثمره ای نخواهد داشت و اگر قرار بر این بود که به مستمندان کمک شود، باید یارانه نقدی بدهیم اما ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست مردم نمی رسد و افرادی خاص از این ارز استفاده خواهند کرد.

خوانساری گفت: اگر بودجه قرار باشد اجرایی شود، به طور قطع در سال ۹۹ مجدد یک جهش ناگهانی را در مورد ارز خواهیم داشت و همان اتفاقی که در سال ۹۷ رخ داد، در سال ۹۹ نیز رخ خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
6
چند سال و چند سال میگذرد هر کسی آمد وعده داد نرخ ارز را تک رقمی میکند ولی پول و فساد آن آنقدر برای جناح آن رئیس جمهور بر سر کار آمده شیرین و گوارا است که از این شهد شیرین نمی‌توانند دل بکنند حال روحانی باشد یا احمد نژاد و یا هر کس که آینده بیاید
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
5
این دلالهای اتاق بازرگانی هم، از الان زمینه سازی میکنن قیمت ارز رو ببرن بالا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
1
0
دروغ پردازی نکن اقای محترم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
10
این هم یک خبر خوب برای سال 98. ملت ایران شاد باشین و حمله کنین به صندوقهای رای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
3
6
میشه دهنتون رو ببندید هر وقت امثال شما دهنشون رو باز میکنند جز ضرر رسوندن به این ملت چیزی نداشتین به جای اینکه با این علم برید جلو افزایش نرخ ارز رو بگیرید به عمد بازار را تهیج و تحریک میکنید تا نرخ ارز بالا بره جناب رئیس جمهور اگه میخواد برای ملت کاری بکنه به امثال این افراد تو دهنی بزنه و اخراجشون بکنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین