کد خبر: ۶۲۷۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

آموزش و پرورش پاسخ بدهد؛ چرا امروز برخی مدارس تهران تعطیل نبوده‌اند؟

برخی از دانش‌آموزان با ارسال تصاویر و فیلم‌هایی برای آفتاب‌نیوز، گفته‌اند که امروز یکشنبه در کلاس درس حضور پیدا کرده‌اند. این در حالی است که مدارس تهران روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

در پی آلودگی هوا، مدارس تهران در روزهای شنبه و یکشنه تعطیل شده‌اند با این حال برخی دانش‌آموزان مدارس تهران با ارسال پیام‌هایی گفته‌اند که مدیران مدرسه، آنها را مجبور به حضور در کلاس کرده‌اند!

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ دیروز محمد تقی‌زاده، معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی تهران گفت: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری وضعیت جوی طی روزهای آینده و افزایش غلظت آلاینده‌ها و شاخص کیفیت هوا، تمامی مدارس شهر تهران و جنوب شرق استان تهران شامل ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت در کلیه مقاطع در دو نوبت صبح و عصر برای روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل خواهد بود.(جزئیات بیشتر)

همچنین انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا گفته بود: کمیته اضطرار آلودگی هوا در جلسه خود با تعطیلی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شهر تهران و نیز شهرهای پاکدشت، ورامین، پیشوا و قرچک در روزهای ۳۰ آذر و یکم دی ماه موافقت کرد و بنابراین مدارس سایر مناطق و شهرهای این استان از جمله ملارد، فیروزکوه، پردیس، شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس و دماوند باز است.

با این حال، برخی از دانش‌آموزان با ارسال تصاویر و فیلم‌هایی برای آفتاب‌نیوز، گفته‌اند که امروز یکشنبه، در کلاس درس حضور پیدا کرده‌اند. پرسش این است که چرا مدیران این مدارس، برخلاف اطلاعیه استانداری تهران، در این هوای آلوده دانش‌آموزان را مجبور به حضور در کلاس درس کرده‌اند؟ آیا وزارت آموزش و پرورش در این خصوص نظارت نمی‌کند؟ اگر در این شرایط آلودگی هوا، مشکلی برای دانش‌آموزان ایجاد شود، مسئولیت آن برعهده کیست؟ لازم است مسئولان وزارت آموزش و پرورش به این ماجرا ورود پیدا کرده و مسئله را بررسی کنند و در چنین مواقعی نظارت بیشتری بر مدارس داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
0
0
مگه داریم مگه میشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین