کد خبر: ۶۲۷۸۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۲

«حمله قلبی» را با این روش کاهش دهید

نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها حاکی از‌ آن است، پیاده روی یا دوچرخه سواری برای رفت و آمد به محل کار خطر حمله قلبی افراد را کاهش می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دیلی‌میل، نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها حاکی از‌ آن است، پیاده روی یا دوچرخه سواری برای رفت و آمد به محل کار خطر حمله قلبی افراد را کاهش می‌دهد، این بررسی که بیش از 43 میلیون نفر را تحت بررسی قرار داده به خوبی نشان می‌دهد، پیاده‌روی یا دوچرخه سواری و انجام ورزش‌های سبک و درعین حال مؤثر به میزان قابل توجهی بر سلامتی افراد تأثیر می‌گذارد.

محققان دانشگاه لیدز که این پژوهش را برعهده داشتند، تأکید می‌کنند کارمندان و کارگران کنار استفاده از تاکسی، مترو و اتوبوس برای رسیدن به محل کار و قرار گرفتن در ازدحام جمعیت، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را جدی بگیرند.

«حمله قلبی» را با این روش کاهش دهید

کارشناسان علمی تأکید می‌کنند، ما باید پیشرفت‌های گسترده‌ای در دوچرخه سواری و زیرساخت‌های پیاده روی ببینیم تا به مردم اطمینان بیشتری در مسیرها داده و آنها را از اتکا به خودروهای شخصی منع کنیم.

در این مطالعه از داده های سرشماری سال ۲۰۱۱ انگلستان استفاده شده است؛ شرکت کنندگان ، همه افرادی که در این مطالعه شرکت کرده‌اند در میانگین سنی ۲۵ تا ۷۴ ساله و در انگلیس مشغول بودند.

یک یافته از ژورنال اروپایی پیشگیری از بیماری نشان می‌دهد که ورزش‌های ساده و مؤثر می‌تواند به حفظ سلامت افراد کمک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
0
0
پیاده روی ودوچرخه سورای درهوای آلوده بیشترشهرهای ایران خودعامل بروز حمله قلبی است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین