کد خبر: ۶۲۸۰۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

رویاهای کیهان برای مجلس آینده

"به واقع با تشکیل مجلس کارآمد است که کشور می‌تواند به جایگاه و شرایط مطلوب برسد"
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان درباره مجلس آینده نوشت: ضرورت گفتمان کارآمدی و مسئله کار جهادی عیان‌تر شده و ضروری است همه چهره‌هایی که دغدغه انقلاب و مردم دارند، ذیل «چتر کارآمدی» جمع شوند و از سوی دیگر مردم با عبرت از تجربه تلخ رای دادن به لیست‌های تکراری و فله‌ای و همچنین هوشیاری نسبت به عواقب اثرات مشارکت پایین در انتخابات، با حضوری حداکثری نمایندگانی در شأن مجلس و ملت ایران راهی بهارستان کنند تا مطالبات واقعی‌شان از دولت را تحقق بخشند.

چرا که تشکیل مجلسی با محوریت گفتمان کارآمدی، آثار و فواید گسترده‌ای خواهد داشت، از جمله اینکه می‌تواند قوه مقننه را از حالت سمبلیک و خنثی به جایگاه حقیقی‌اش تبدیل کند و دولت را وادار به حل مشکلات مردم کند.

رویاهای کیهان برای مجلس آینده

به واقع با تشکیل مجلس کارآمد است که کشور می‌تواند به جایگاه و شرایط مطلوب برسد، عزت از دست رفته را با اتکا بر ظرفیت‌های داخلی احیا کند. قوانین معطل مانده برای بهبود شرایط کشور، از شفافیت اقتصادی و اداری دستگاه‌های حکومتی تا گره‌های سنگین اقتصاد و تولید کشور می‌تواند گشوده شود و مجلس نو، نوید ایران نو را دهد.

مجلس کارآمدی، مجلس جهاد و عمل و خروجی محور خواهد بود. برنامه‌گرا خواهد بود نه شخص‌گرا و این سبب خواهد شد دموکراسی و مردم‌سالاری در ایران، از مرحله شخص‌گرایی به برنامه‌گرایی، از وعده‌گرایی به کارنامه‌گرایی گذر کند.

به واقع فتح این سنگر می‌تواند نقش بازدارنده برای دولت غربگرا ایفا کند و با چشاندن طعم کار جهادی و کارآمدی به مردم، زمینه‌ساز دولت حزب‌اللهی جوان در انتخابات ریاست جمهوری بعدی شود. و به سیطره جریان غربگرا بر کشور که چیزی جز بحران و فساد برای مردم نداشته، حداقل برای میان‌مدت پایان دهد.

اکنون در آستانه برگزاری انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی هستیم، انتخاباتی که در شرایط کنونی کشور می‌تواند آینده مجلس را از سوی مردم تعیین کند، آینده‌ای که نشان خواهد داد آیا مجلس در جایگاه واقعی خود قرار دارد یا نه، استقبال مردم از انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری رقم خواهد زد که مجلسی کارآمد با پشتوانه رای حداکثری مردم تنها راه تحقق مطالبات از دولت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
کیهان روزنامه است قابل استفاده و مفید ، چون با توجه نرمی کاغذ آن و گرانی کاغذ توالت کاربرد زیادی دارد !!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین