کد خبر: ۶۲۸۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

معرفی سه شرکت برتر هاستینگ ایران

شما با توجه به نوع کسب‌وکار خود می‌توانید از بین این سه شرکت یکی را انتخاب کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

شرکت‌های میزبان وب زیادی در ایران فعالیت می‌کنند که امکانات خوبی را ارائه می‌کنند. گاهی انتخاب بین این شرکت‌ها واقعاً سخت است. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم که این راه را برای شما آسان کرده و با معرفی سه شرکت برتر هاستینگ ایران شما را در انتخاب این مسیر یاری کنیم. شما با توجه به نوع کسب‌وکار خود می‌توانید از بین این سه شرکت یکی را انتخاب کنید.

پیش از شروع بررسی سه میزبان وب برتر امسال، خوب است بدانید که این شرکت‌ها خدمات دیگری مانند، ثبت دامین، سرور مجازی، سرور اختصاصی، طراحی سایت و برنامه‌نویسی، مانیتورینگ، فروش گواهینامه‌های بین‌المللی و … هم ارائه می‌کنند.

عوارض نوشیدن بیش از حد آب

ولی هدف اصلی ما در این مطلب بررسی بهترین ۳ میزبان وب برتر ۱۳۹۸ ازلحاظ ارائه هاست است تا افرادی که درصدد هستند، بتوانند برای خرید هاست باکیفیت و مطمئن از بهترین شرکت اقدام کنند.

ایران سرور

ایران سرور یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده هاست و سرور اختصاصی است که در دفتر مرکزی آن در مشهد است؛ و توانسته است مشتریان زیادی را به‌سوی خود جذب کند. برای بسیاری از وبمستر‌ها اولین گزینه ثبت دامنه و خرید هاست است.

سرویس‌های ارائه‌شده متنوعی دارد یکی از مزیت‌های خوب این شرکت است. این نکته را نیز یادآور می‌شویم که ایران سرور علاوه بر هاست معمولی و ویژه، هاست مخصوص بعضی از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و پرستاشاپ را نیز ارائه می‌کند و این خیلی ویژگی مثبتی برای این شرکت و مشتریان آن است.

ایران سرور برای خرید هاست فروشگاهی گزینه مناسبی است. اما با توجه به قیمتی که دارد برای سایت‌های کوچک و شرکتی یا شخصی مناسب نیست. چون هزینه‌های نگهداری سایت را بالا می‌برد.

مزایای ایران سرور:

ارائه هاست ابری – کلود حرفه‌ای
ارائه هاست مخصوص وردپرس، جوملا و پرستاشاپ
ارائه هاست‌های سازمانی
ارائه هاست دانلود پرسرعت
ارائه SSL رایگان روی سی پنل
پشتیبانی ۲۴ ساعته

معایب ایران سرور:

قیمت بالای سرویس‌ها

آذرآنلاین

آذر آنلاین هم یک شرکت‌های هاستینگ تقریباً جدید و خوش‌نام ایرانی است. آذر آنلاین با توجه به متنوع بودن سرویس‌های ارائه‌شده مناسب برای هر فردی با هر توان مالی است. این شرکت از کشور‌های فرانسه و ایران میزبانی وب‌سایت شمارا انجام می‌دهد. همچنین هاستینگ ایرانی نیز برای ارائه دارد.

یکی از بهترین مزیت‌های آذر آنلاین ارائه هاست‌های حجیم (با عنوان سرور اختصاصی) باقیمت بسیار مناسب است. خیلی از افرادی که هاست با حجم بالا نیاز دارند دیگر سراغ هاست‌های دانلود نمی‌روند و از سرویس‌های با حجم بالای آذر آنلاین استفاده می‌کنند.

همچنین سرور مجازی بسیار خوب و باکیفیتی توسط این شرکت ارائه می‌شود که موردنیاز بسیاری کسب‌وکار‌های تازه‌کار است. سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی قیمت بسیار مناسب‌تری دارد.

همچنین ثبت دامنه‌های مختلف نیز در این شرکت امکان‌پذیر است. ویژگی مثبت این شرکت ارائه پشتیبانی بسیار خوب است. به‌صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته پاسخگوی نیاز‌ها سؤالات مشتریان خود خواهد بود.

مزایای آذر آنلاین:

ارائه سرور اختصاصی
ارائه سرور مجازی
امکان ثبت دامنه‌های متنوع
ارائه هاستینگ ایرانی و خارجی
قیمت مناسب سرویس‌ها
ارائه پهنای باند بالا

میزبان فا

میزبان فا شاید قدمت زیادی نداشته باشد، اما با ارائه خدمات خیلی خوب توانسته است جای خود را باز کند و در سال ۱۳۹۸ جز پر بازدیدترین‌ها باشد و بین ۳ میزبان وب برتر قرار بگیرید. قیمت‌های بیسار مناسب و خوبی ارائه می‌کند؛ که نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.

یکی از دلایل محبوبیت میزبان‌فا هاستینگ آن است که به ارائه هاست وردپرس پرداخته است. البته این شرکت بازاریابی محتوایی بسیار خوبی نیز داشت که یکی از عوامل موفقیتش محسوب می‌شد.

میزبان فا هاست یک‌ماهه رایگان نیز ارائه می‌کند تا وبمستر‌ها بتوانند این سامانه را تست کنند؛ و با این روش توانسته است کیفیت خدمات خود را تضمین کند. این مزیت رقابتی تنها توسط شرکت میزبان فا ارائه می‌شود.

ناگفته نماند که بسیاری از شرکت‌های میزبان وب ایرانی هستند که هاست رایگان ارائه می‌کنند، اما این سرویس‌ها بسیار بی کفیت بود و هیچ پشتیبانی ندارند و عملاً بلااستفاده هستند.

مزایای میزبان فا:

ارائه هاست وردپرس
ارائه هاست‌های سنگین
ارائه هاست رایگان یک‌ماهه برای تست
تنوع در سرویس‌های ارائه‌شده
قیمت مناسب سرویس‌ها
پشتیبانی عالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین