کد خبر: ۶۲۸۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
شجاعی و دژاگه عصای دست پرشورها؛

تراکتور با غلبه بر شهرخودرو به رتبه پنجم رسید

تیم فوتبال تراکتور تبریز با درخشش بازیکنان باتجربه خود مقابل شهرخودرو به برتری خانگی سه بر یک دست یافت و به رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

امروز (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تراکتو در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف شهرخودرو رفت و با درخشش بازیکنان باتجربه خود به پیروزی سه بر یک دست یافت.

«حمید حاج‌ملک» قضاوت این دیدار را با کمک‌های «علی میرزابیگی» و «بابک داوری» برعهده داشت.

تراکتور با غلبه بر شهرخودرو به رتبه پنجم رسید

در دقیقه ۲۳ ضربه سر «ایمان سلیمی» تراکتور را در آستانه رسیدن به گل قرار داد که «سیدمهدی رحمتی» با واکنشی تماشایی، دروازه تیمش را نجات داد.

تراکتور در نیمه نخست بر روند بازی مسلط بود و در دقیقه ۳۷ به گل رسید.

پاس عالی «میثم تیموری» در دهانه دروازه میهمان به «رضا اسدی» رسید تا این بازیکن که دوباره در خط میانی به کار گرفته شده بود، گل نخست را برای تراکتور به ارمغان آورد.

برتری میزبان در نیمه دوم ادامه یافت و در دقیقه ۵۰ تعلل مدافعان شهرخودرو موجب شد تا توپ به «مسعود شجاعی» رسیده و او دومین گلزن تراکتور لقب بگیرد.

دو دقیقه پس از آن «محمدحسین مرادمند» مدافع پیش‌تاخته میهمان با ضربه سر شیرجه‌ای یکی از گل‌های خورده تیم تحت هدایت «یحیی گل محمدی» را جبران کرد.

در حالی‌که بازیکنان میهمان برای رسیدن به تساوی تلاش می کردند، در دقیقه ۷۱ کار تیمی تراکتور و شوت «اشکان دژاگه»، میزبان را به گل سوم رساند.

لحظاتی پس از آن، شهر خودرو به گل رسید که کمک دار آن‌ را آفساید اعلام کرد که این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان شهرخورد مواجه شد.

در نهایت این دیدار حساس و تماشایی با برتری سه بر یک میزبان به اتمام رسید تا پرشورهای تبریزی به ادامه لیگ امیدوار شوند.

تراکتور با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و با ۱۵ بازی به رتبه پنجم جدول رسید و شهرخودرو هم ۲۸ امتیازی باقی ماند.

ترکیب تراکتور

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه(سعید مهری)، احسان حاج صفی و ساسان انصاری (مازولا)

ترکیب شهرخودرو

سیدمهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر، سروش رفیعی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی(کارلوس آلبرتو)، یونس شاکری (حسین مهربان) و مرتضی خراسانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین