کد خبر: ۶۲۸۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

تصادف زنجیره ای در محور تهران - شمال/ ۱۳ نفر مجروح شدند

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از مجروح شدن ۱۳ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون بنز و برخورد یک دستگاه خاور و ۵ خودرو سواری در محور "تهران -شمال" در محدوده امین آباد نرسیده به دیوار سنگی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیاوش محبی اظهارداشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در محور "تهران - شمال"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه، یک دستگاه کامیون بنز که در حال حرکت بود به دلیل نامعلومی واژگون و سپس یک دستگاه خاور به عقب کامیون بنز برخورد کرد ادامه داد: به دنبال این حادثه ۵ دستگاه خودرو سواری به دلیل سرعت زیاد و عدم کنترل با خودروی واژگون شده برخورد می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این سانحه رانندگی، ۱۳ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم و به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات در دست بررسی است .

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در پایان تاکید کرد: رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی و رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه تا حد چشمگیری از وقوع تصادفات رانندگی پیشگیری می کند که امید است رانندگان محترم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از وقوع حوادث جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین