کد خبر: ۶۲۸۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

کاظم جلالی: ایران و روسیه باید به طور مشترک با تروریسم اقتصادی آمریکا مقابله کنند

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در روسیه با اشاره به لزوم تقویت روابط سیاسی دو کشور گفت: ایران و روسیه باید بطور مشترک با تروریسم اقتصادی آمریکا مقابله کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

کاظم جلالی، سفیر جدید ایران در مسکو در گفت‌وگو با اسپوتنیک عربی گفت: ایران و روسیه که واشنگتن علیه آن ها تحریم‌هایی وضع کرده است باید به طور مشترک با "تروریسم اقتصادی" آمریکا مقابله کنند.

وی افزود: ما باید روابط سیاسی خود را مستحکم کنیم و همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی را گسترش دهیم و به طور مشترک با تروریسم و خصوصا تروریسم اقتصادی آمریکا که هر دوی ما را هرف گرفته است مبارزه کنیم.

کاظم جلالی: ایران و روسیه باید به طور مشترک با تروریسم اقتصادی آمریکا مقابله کنند

کاظم جلالی در ادامه گفت که هدف از رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین در اقیانوس هند مبارزه با تروریسم و دزدان دریایی و همچنین ایجاد صلح، ثبات و امنیت است.

صبح روز سه شنبه 3 دی ماه کاظم جلالی، سفیر جدید کشورمان در فدراسیون روسیه وارد محل ماموریت خود شد و در فرودگاه "ونکووای مسکو" از سوی نماینده تشریفات وزارت خارجه روسیه و حجه الاسلام اکبری جدی، نماینده دفتر مقام معظم رهبری در روسیه و همچنین جمعی از دیپلمات‌ها و مسئولین نهادهای ایرانی مستقر در روسیه مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین