کد خبر: ۶۲۸۵۵۷
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵

نجات ۵ نفر از میان شعله‌های آتش در مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از نجات ۵ نفر از جمله دو کودک از میان شعله‌‎های آتش و دود در پی وقوع حریق، یک منزل مسکونی در بولوار میرزا کوچک خان توسط آتش‌نشانان این شهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک آپارتمان مسکونی و گرفتار شدن افراد در داخل آتش و دود در طبقات بالایی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های نجات و اطفاء حریق ایستگاه ۶ را به‌محل حادثه در خیابان شهید خشنودی اعزام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد،معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، حریق در طبقه سوم یک آپارتمان پنج طبقه به‌وقوع پیوسته و ۵ نفر از ساکنان شامل دو کودک، یک آقا و دو خانم در طبقات بالایی گرفتار دود شده‌اند، که آتش‌نشانان و نجاتگران بلافاصله در عملیاتی همزمان نسبت به نجات افراد و اطفاء حریق ساختمان اقدام کرده و پس از دقایقی آتش‌نشانان ضمن نجات و انتقال محبوس‌شدگان به مکان امن، آتش‌سوزی این منزل را نیز مهار کردند.

نجات ۵ نفر از میان شعله‌های آتش در مشهد

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از این ساکنان منزل آسیبی جدی نرسید، اما بر اثر شدت آتش‌سوزی، طبقه سوم این ساختمان مسکونی بیش از ۴۰ درصد خسارت دید و طبقات دیگر نیز دچار دودگرفتگی شد.

آتش‌نشانان و نجاتگران پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه و انجام عملیات تهویه در محل آتش‌سوزی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین