کد خبر: ۶۲۹۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

جاساز ماهرانه بیش از ۲.۵ تن تریاک در یک تانکر

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۲۶۰۲ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های البرز و کرمان خبر داد.
جاساز ماهرانه بیش از ۲.۵ تن تریاک در یک تانکر
آفتاب‌‌نیوز :

سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر با همکاری یکی از همدستانش قرار است مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از استان های جنوب شرقی کشور به البرز و تهران منتقل کند که موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد.

به گزارش پلیس البرز، در این راستا تیمی از ماموران پلیس آگاهی کرمان با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محورهای مواصلاتی کرمان، اعزام و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کرد که در نهایت تانکر مورد نظر در محور کرمان - باغین مشاهده شد.

در ادامه ماموران خودرو قاچاقچیان را تحت نظر قرار دادند که در این لحظه راننده متوجه حضور پلیس شد و قصد فرار داشت که با شلیک چند تیر هوایی و پس از طی مسافت حدود پنج کیلومتر، خودرو را به سمت جاده فرعی و خاکی تغییر مسیر داده و پس از توقف تانکر هر دو متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: کامیون به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان منتقل و در بازرسی از این وسیله نقلیه ،۲۶۰۲ کیلوگرم تریاک که به صورت بسیار ماهرانه ای در ابتدا و انتهای تانکر جاساز شده بود، کشف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
-بیات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
‌۲.۵ تن تریاک کجا رفت ......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین