کد خبر: ۶۲۹۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵

مقام سپاه: اگر پذیرفته بودیم که در انتخابات 88 تقلب شده، دیگر هیچ انتخاباتی برگزار نمی‌شد

فرمانده سپاه اشکذر گفت: در فتنه 88 برنامه دشمن این بود که از کانال انتخابات مردم را در مقابل نظام قرار دهد و این بار از فشار اقتصادی استفاده می‌کند تا مردم را نسبت به‌نظام ناامید کند و این هم خواب آشفته‌ای است که تعبیری ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید اسدالله امامی در  مراسم نهم دی‌ماه 98 در حسینیه شهدای شهر اشکذر اظهار کرد: حماسه نهم دی‌ماه 88 دشمن خیانت‌کار را به خاک مذلت و خواری نشاند و 9 دی روز بصیرت، روز دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی است.

امامی با طرح این سؤال که «دلیل اهمیت 9 دی چیست؟» بیان کرد: دو نگاه نسبت به اتفاقات و حوادث فتنه 88 وجود دارد که یکی فتنه 88 را از نزاع داخلی بین دو جناح یا دو جریان و یا دو شخصیت می‌داند که با بداخلاقی‌های انتخاباتی اتفاق افتاد و منجر به فتنه شد و دیدگاه دیگر حملات گسترده دشمن را برای سرنگونی نظام مقدس اسلامی دلیل فتنه بیان می‌کند.

مقام سپاه: اگر پذیرفته بودیم که در انتخابات 88 تقلب شده، دیگر هیچ انتخاباتی برگزار نمی‌شد

وی ادامه داد: در نظریه اول باید گفت اگر یک نزاع انتخاباتی بود نمونه‌های آن در دنیا هست و اگر کسی در انتخابات پیروز نمی‌شود هیچ‌وقت از امنیت کشورش سرمایه‌گذاری نمی‌کند که انتخابات اخیر افغانستان و حتی انتخابات آمریکا نمونه بارز آن است که وقتی کاندیدایی پیروز نشد به‌طرف مقابل تبریک گفت و رأی‌دهندگان را دعوت به شورش و بر هم زدن امنیت جامعه نکرد. دشمنان و آمریکایی‌ها در دیگر کشورها توانستند با انقلاب مخملین امنیت آنان را بر هم بزنند درحالی‌که در ایران نتوانستند.

امامی تصریح کرد: در فتنه 88 برنامه دشمن این بود که از کانال انتخابات مردم را در مقابل نظام قرار دهد و این بار از فشار اقتصادی استفاده می‌کند تا مردم را نسبت به‌نظام ناامید کند و این هم خواب آشفته‌ای است که تعبیری ندارد. فتنه 88 با حماسه 9 دی نقش بر آب شد و رهبر انقلاب جمله تاریخی «حماسه 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است» رادارند یعنی خود خداوند در حماسه 9 دی با مدد اباعبدالله وارد میدان شد و مردم را یکپارچه در مقابل دشمنان و نقشه شوم آنان قرارداد.

فرمانده سپاه اشکذر خاطرنشان کرد: یکی از آثار و برکات حماسه 9 دی همین دست خداوند است که پشتیبان این انقلاب است و فتنه 88 یکی از حوادث بسیار سنگین جمهوری اسلامی بود که با حماسه ماندگار 9 دی تبدیل به برگ زرینی در انقلاب اسلامی ما شد و انقلاب ما را بیمه کرد.  اگر پذیرفته بودیم که در انتخابات 88 تقلب شده است دیگر هیچ انتخاباتی برگزار نمی‌شد و یا جناح‌ها پس‌ازآن نتایج انتخابات را زیر سؤال می‌برند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین