کد خبر: ۶۲۹۳۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

اگر این دختر را می‌شناسید به پلیس مراجعه کنید

فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس از شهروندان خواست، تا چنانچه اطلاعی از والدین این دختر چهار ساله دارند به کلانتری شهرک ناز اطلاع دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ بیژن جنتی با اعلام این خبر گفت : در ۲۴ تیرماه سال جاری طی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رها شدن دختری حدودا ۴ ساله در یکی از مناطق شهرک ناز شهرستان فردیس، بلافاصله ماموران کلانتری به محل مورد نظر اعزام و متوجه شدند، کودک دارای اختلال روانی است و به علت نامعلومی در خیابان رها شده است.

اگر این دختر را می‌شناسید به پلیس مراجعه کنید

وی گفت: کودک به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده و اقدامات اولیه، تحویل بهزیستی شهرستان فردیس و از آن جا نیز به مرکز توانبخشی مهرشهر منتقل شد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به تلاش های صورت گرفته از سوی مرکز بهزیستی تا کنون اطلاعی از هویت این کودک به دست نیامده است بنابراین بازپرس شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان فردیس به منظور اطلاع و شناسایی والدین این کودک، خواست تا تصویر کودک پیدا شده در رسانه های عمومی و جمعی صادر شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از افرادی که این کودک را می شناسند و یا از محل سکونت والدین وی اطلاع دارند خواست، تا با مراجعه به کلانتری شهرک ناز و یا تماس با شماره ۳۶۸۰۸۰۰۰ موضوع را اطلاع دهند، تا این کودک به آغوش گرم خانواده بازگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
احتمالا خود خانواده رها کردند این طفل معصوم رو...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین