کد خبر: ۶۲۹۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱

وزیر راه: ۶۰ درصد ثبت نامی های طرح مسکن ملی واجد شرایط نیستند

وزیر راه و شهرسازی گفت: متأسفانه در برخی از شهرها ۶۰ درصد کسانی که ثبت نام کرده‌اند واجد شرایط نیستند و باید حذف شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسلامی غروب پنج شنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شلمان در کنارگذر لنگرود در جمع خبرنگاران، با اشاره به وضعیت راه‌های استان گیلان و افتتاح کمربندی لنگرود توسط رئیس جمهور، گفت: پیمانکار تقاطع غیر همسطح لنگرود مشخص شده و در هفته آینده با تجهیز کارگاه عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.

اسلامی در خصوص اجرای طرح ملی مسکن افزود: متأسفانه در برخی از شهرها ۶۰ درصد کسانی که ثبت نام کرده‌اند واجد شرایط نیستند و باید حذف شوند.

وزیر راه: ۶۰ درصد ثبت نامی های طرح مسکن ملی واجد شرایط نیستند

وی ادامه داد: تلاش می شود تا متقاضیان ۴۰۰ هزار واحدی را که واجد شرایط هستند شناسایی و متصل به پروژه‌ها کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال جاری دو هزار کیلومتر از راه های روستایی در کشور احداث و آسفالت خواهد شد خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود برای سال آینده ۳۵۰۰ کیلومتر از راه های روستایی در کشور احداث و آسفالت شوند.

اسلامی با بیان اینکه ۳۰ هزار کیلومتر راه‌ اصلی، بزرگراه و آزاد راه در دست مطالعه و ساخت است، یادآور شد: تا پایان کار دولت تدبیر و امید، ۵۸۰ کیلومتر آزاد راه نیز به آزاد راه‌ها و ۱۵۰۰ کیلومتر بزرگراه نیز به بزرگراه‌های کشور اضافه می‌شود.

تقاطع غیر همسطح شلمان برای توزیع ترافیک مناسب محور سراسری کناره شمال انتهای کنارگذر لنگرود پیش بینی شده است این تقاطع از یک رمپ جهشی که به صورت روگذر بلوار موجود لنگرود شلمان و دو رمپ دسترسی بلوار مذکور با کنارگذر تشکیل شده است.

کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی سفر، تسهیل در ترافیک عبوری، صرفه جویی در مصرف سوخت، پاسخگویی به تقاضای ترافیکی و سامان بخشیدن به یکی از مهمترین محورهای ارتباطی کشور از مزایایی عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شلمان در کنارگذر لنگرود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حمیدرضا-Mosafer
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
0
اصلا مهم نیست چند درصد واجد شرایط نیستن.
مهم اینه که از اون 40% واجد شرایط، شما چند درصد رو میتونید صاحب مسکن کنید!!؟؟
جواب : احتمال در سال 1499 موفق میشد 1% رو صاحبخونه کنید (شاید!!)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین