کد خبر: ۶۲۹۹۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

اعلام جزییات ساخت ۱۳۰ هزار واحد در طرح ملی مسکن

عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با تشرح جزئیات ساخت ۱۳۰ هزار واحد در طرح ملی مسکن،‌گفت:‌ منابع مالی ساخت با سه روش تامین می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد آیینی با یادآوری این‌که حدود ۱۳۰ هزار واحد در قالب طرح ملی مسکن برای ساخت و ساز در بافت های فرسوده تعریف، برنامه ریزی و عملیاتی شده است، اضافه کرد: برای سال ۹۸ ساخت ۵۳ هزار واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته و قرار است مطابق برنامه ریزی های انجام شده در سال ۹۹ نیز ۷۷ هزار واحد دیگر در قالب طرح ملی اقدام مسکن در این محدوده ها احداث شود.

وی با اشاره به آغاز ساخت ۲۸۵۰۰ واحد از مجموع ۵۳ هزار واحد، ادامه داد: برای اجرای این طرح و به منظور تامین مالی ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده در قالب طرح اقدام ملی عمدتا از سه منبع تامین مالی استفاده خواهد شد. یکی از این منابع استفاده از ظرفیت های صندوق پس انداز مسکن یکم به منظور اتصال متقاضیان خانه اولی سپرده گذار در بانک مسکن به پروژه های تامین مسکن در بافت های فرسوده است.

وی گفت: استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ، وجوه اداره شده دولتی و منابع داخلی بانک ها از مهم‌ترین منابع تامین مالی ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در محدوده های هدف نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری است.

آیینی با بیان اینکه هر یک پلاک فرسوده شهری به طور متوسط ظرفیت ساخت ۲.۲ پلاک مسکونی جدید را دارد تصریح کرد: با این اقدام می توان عرضه مسکن در بافت های میانی شهرها که برخوردار از کلیه امکانات زیربنایی و روبنایی در سطح محلات است را به میزان قابل توجه افزایش داد و از این طریق بخش قابل توجهی از نیاز به ساخت و عرضه واحدهای مسکونی برای متقاضیان به خصوص خانه اولی ها را تامین کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران اتصال صندوق پس انداز مسکن یکم به پروژه های نوسازی به عنوان یکی از اصلی ترین منابع تامین اعتبار نوسازی بافت های فرسوده را یکی از اقدامات موثر در جهت افزایش عرضه مسکن متناسب با تقاضای غالب در جامعه اعلام کرد و افزود: از این طریق بخشی از هدف تعیین شده در راستای اصابت ساخت و سازها به هدف تامین مسکن خانه اولی ها محقق خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
لطفا اینقدر به مردم دروغ نگویید. هم ثبت نام طرح ملی مسکن دروغ بود چون در پنج دقیقه اول نام نویسی گفت ظرفیت تکمیل شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جل الخالق
هم نام نویسی در طرح معیشت که اصلا به سایتی که گفته وارد نمیشد که بتوان ثبت نام کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جل الخالق از اینهمه دروغ و ......................................
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین