کد خبر: ۶۳۰۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱

هادی العامری: ابومهدی! خونبهای تو اخراج همیشگی آمریکایی‌ها از عراق است

«هادی العامری» فرمانده سازمان بدر و رهبر فراکسیون «الفتح» (نزدیک به الحشد الشعبی) در پارلمان عراق امروز (شنبه) در مراسم وداع با پیکر شهید «ابومهدی المهندس» جانشین فرماندهی "الحشد الشعبی" در بغداد حاضر شد و خطاب به وی گفت: ابومهدی! خونبهای تو اخراج همیشگی نیروهای آمریکایی از عراق و تحقق حاکمیت ملی عراق است.
آفتاب‌‌نیوز :

صدها هزار نفر از مردم شهر مقدس کاظمین و بغداد در مراسم تشییع شهدای مقاومت سردار «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» حضور یافتند و با سر دادن شعارهایی با محتوای قدرشناسی از مجاهدت های این شهیدان تشکر و قدردانی خود را از فداکاری آنان در راه آزادی عراق از دست داعش و تروریست ها اعلام کردند.

هادی العامری: ابومهدی! خونبهای تو اخراج همیشگی آمریکایی‌ها از عراق است

هادی العامری فرمانده سازمان بدر هم که در این مراسم حاضر بود خود را به پیکر شهید «ابومهدی المهندس» هم رزم قدیمی خود رساند و خطاب به وی گفت: ابومهدی! مطمئن باش ما بر عهد خود پایبندیم و راه مقاومت،حسین بن علی (ع)، مومنان و تمامی کسانی که پا در این راه گذاشتند را ادامه خواهیم داد و از خدا می خواهیم ما را یاری کند.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

ادامه این مراسم قرار است در شهر کربلا و نجف برگزار و پس از آن اجساد شهدا برای برگزاری مراسم تشییع به ایران منتقل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین