کد خبر: ۶۳۰۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵

معاون سپاه: انتقامی می‌گیریم که اثری از آمریکا در منطقه باقی نماند

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید سلیمانی دامان دشمن را خواهد گرفت و انتقامی می گیریم که اثری از آمریکا در منطقه باقی نماند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم پاسدار علی استاد حسینی امشب در مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد انقلاب ساوه با تقدیر از قدرشناسی مردم ایران از این سرباز ولایت گفت: کاری که تاکنون جسم سردار سلیمانی انجام داده بود قطعا از این پس خون او به مراتب بیشتر انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: برخی اوقات خداوند برای نصرت در دین از دشمن بهره می برد، لذا حماقت این گاوچران وحشی که فکر می کرد با زدن سردار اسلام راه مقاومت و شهادت بسته خواهد شد نشان از همین موضوع است درحالی که در طول تاریخ شهادت خسران نبوده و نخواهد بود.

معاون عملیات و بازرسی سپاه : انتقامی می گیریم که اثری از آمریکا در منطقه باقی نماند

وی گفت: امروز ده ها میلیون سلیمانی در خاورمیانه و جهان اسلام به پا خواست و قطعا خون شهید سلیمانی ها سیلی خواهد شد و پیکره جنایتکاران و استکبار را از جهان محو خواهد کرد.

استادحسینی تقابل حق و باطل را از ابتدای خلقت جهان دانست و افزود: درطول تاریخ شاهد بودیم که هرکجا حق بوده باطی نیز در مقابلش پدیدارشده است لذا به دشمنان خود می گوییم که شهید سلیمانی اولین و آخرین شهید حق نبوده است و این راه تا سپردن پرچم به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم ایران را عاشق شهادت دانست و تصریح کرد: راه ما راه امام حسین (ع) است و دشمنان باید این را بدانند که ما عاشق شهادت هستیم و قطعا بعد از شهادت سردار سلیمانی مقاوم تر و استوار تر راه خود را تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهیم داد.

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از گسترده شدن جبهه مقاومت خبر داد و گفت: خوشبختانه با فرماندهی حاج قاسم اکنون جبهه مقاومت به طور گسترده ای در منطقه فراگیر شده است، از یمن و سوریه و لبنان و افغانستان گرفته تا نیجریه و عراق راه تقابل با استکبار را آموخته اند.

سردار استادحسینی به خصوصیات شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: اولین خصوصیت وی سربازی برای ولایت بود درک درستی از مواضع رهبری داشت و این خصوصیت با خواندن وصیت نامه همه شهدا قابل رویت است وقتی رهبر فرمان می دهد باید از آن اطاعت کنیم امروز روز مذاکره نیست روز مقاومت است و اگر کسی دم از مذاکره می زدند باید دهان خاک به دهان او ریخت.

این مقام نظامی خطاب به برخی مسئولان اظهار کرد: چرا وقتی مقام معظم رهبری بارها می فرمایند که با این دشمنان مذاکره نکنید اما از وی اطاعت نمی کنند و در مقابل دشمن سازش می کنند،شما اگر می ترسید چرا رای ملت را گرفتید. مردم کسانی را می پسندند که شجاع بوده و در مقابل کفر و دشمن بایستند.

وی تصریح کرد: نگاه وسیع وی به همه جهان، توانمندی و قدرت فرماندهی در جبهه نبرد، شجاعت و صراحت در دفاع از حق، اخلاص، ساده زیستی، تکلیف گرایی و عمل به آن و همچنین منطق مستحکم وی از دیگر خصوصیات این سردار سرافراز بود که به دست کثیف ترین موجود روی عالم یعنی ترامپ به شهادت نائل آمد.

سردار استادحسینی در پایان افزود: امروز دشمن ما سرگردان و بدون فکر و اندیشه عمل می کند و این از ترس آنهاست چراکه می دانند ما از مرگ هراسی نداریم، خون شهید سلیمانی دامان دشمن را خواهد گرفت و انتقامی می گیریم که اثری از آمریکا در منطقه باقی نماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین