کد خبر: ۶۳۰۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵

واکنش فعالان اقتصادی به شهادت سردار سلیمانی چه بود؟

پس از اعلام خبر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در بامداد روز جمعه، برخی فعالان اقتصادی در صفحات اجتماعی خود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و ابراز همدردی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

«مسعود خوانساری»، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در صفحه توییتر خود نوشت: رخت شهادت برازنده تن حاج قاسم سلیمانی، سردار ایران و اسلام بود. ایران به حضور او افتخار می‌کرد و حالا او جاودانه شد.

«حسین سلاح‌ورزی»، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز در صفحه اینستاگرامش نوشت: «مردم ایران هرگز رشادت‌های سردار سلیمانی را در حفظ کیان و امنیت کشور فراموش نخواهند کرد. همانطور که مردم منطقه، خاطره او به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم و افراطی گری را از یاد نخواهند برد.»

واکنش فعالان اقتصادی به شهادت سردار سلیمانی چه بود؟

«پدرام سلطانی»، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش نیز در صفحه شخصی‌اش نوشت: «ترور سردار قاسم سلیمانی را به دوستدارانش تسلیت می‌گویم. هر سربازی، حتی اگر یک روز حافظ مرزهای کشورش بوده باشد، قابل احترام است. از امروز بیشتر نگران ایران و آینده منطقه هستم. سخت‌ترین انتقام بازگرداندن صلح و رفاه و بالندگی به منطقه است.»

«افروز بهرامی»، رییس صندوق ضمانت صادرات نیز در صفحه خود نوشت: «سیاست خارجی ترامپ، ترور سردار را برگ برنده‌ای با کارکردهای داخلی(استیضاح) و خارجی(مقاومت) می‌داند. اما ایران بر مبنای آموزه‌های سردار شهید، همیشه نشان داده پاسخ‌های غیر قابل پیش‌بینی دارد. تاریخ معاصر گواه است که ما همیشه معادلات آمریکا را به هم ریخته‌ایم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین