کد خبر: ۶۳۰۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

در سال ۲۰۲۰ منتظر چه فیلم‌هایی هستیم؟

شاید بازگشت جیمز باند به پرده نقره‌ای سینما به تنهایی برای انتظار تماشای بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ کافی باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

با آغاز سال ۲۰۲۰، استودیوهای سینمایی باتوجه به تقویمی که برای اکران فیلم‌هایشان آماده کرده‌اند، تماشاگران و عاشقان دنیای هنر هفتم را دوباره به سالن‌های سینما دعوت می‌کنند. مثل همه‌ی سال‌های اخیر صنعت سینما، امسال هم باید منتظر تعدادی از جذاب‌ترین و موردانتظارترین عناوینی باشیم که ممکن است در سطح انتظارمان ظاهر نشوند و البته که شاید فراتر از تصوراتمان باشند.

حالا که روزهای تقویم سال ۲۰۲۰ نزدیک‌تر از همیشه هستند، فرصتی فراهم شده تا جذاب‌ترین فیلم‌هایی که در سال پیش‌رو اکران می‌شوند را بشناسیم.

در سال ۲۰۲۰ منتظر چه فیلم‌هایی هستیم؟

No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)

بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند، یکی از جذاب‌ترین فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۲۰ منتظر آن‌ هستیم. با وجود تاخیرهای متعدد در فیلمبرداری، حالا این فیلم آماده اکران است. رامی ملک که پیش‌تر در سریال MR. Robot با او آشنا شده بودیم، اینجا دشمن شماره یک جیمز باند کارکشته امروز، یعنی دنیل کریگ است.

Fast & Furious ۹ (سریع و خشن ۹)

قسمت نهم فیلم‌های سریع و خشن، می‌تواند انتظار ما برای سال ۲۰۲۰ را بیشتر کند. داستان فیلم مانند هر هشت قسمت قبلی، با تمرکز بر ماشین‌سواری و درگیری‌های جاده‌ای ساخته شده و وین دیزل در کنار چارلیز ترون، دوباره برای هنرنمایی در نقش‌های اصلی خودشان به فیلم‌های سریع و خشن بازمی‌گردند.

Tenet (تنت)

برای آن‌هایی که از سینما انتظاری فراتر از سرگرم‌شدن دارند، فیلم‌های کریستوفر نولان همیشه نوید سالی جذاب را می‌دهد. در سال ۲۰۲۰، فیلم جدید کارگردان محبوب سه‌گانه بتمن (شوالیه تاریکی) و فیلم‌هایی مانند Interstellar و Inception اکران خواهد شد. داستان تنت، مانند بیشتر فیلم‌های نولان در جهانی میان فضا و زمان معلق است. نکته جالب‌تر آن است که پسر دنیزل واشنگتن در این فیلم حضور دارد.

Dune (تپه)

تیموتی شالامه این روزها یکی از محبوب‌ترین بازیگران مرد سینماست. او برای بازی در فیلمی علمی تخیلی انتخاب شده که سال‌ها پیش توسط دیوید لینچ (کارگردان مشهور سینمای آمریکا) ساخته شده بود؛ اما بازسازی دوباره آن با کارگردانی دنی ویلنو ( که فیلم‌هایی مانند Sicario و Arrival را در کارنامه‌اش دارد) ضمانت می‌کند که با فیلم جذابی مواجه هستیم.

Godzilla vs Kong (گودزیلا در مقابل کونگ)

در سال‌های اخیر، فیلم‌های متعددی درباره گودزیلا و کینگ کونگ دیده‌ایم. حالا و در ادامه آثاری که در چند سال اخیر اکران شده، باید منتظر تقابل گودزیلا و کینگ کونگ باشیم. این فیلم می‌تواند یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و تماشایی‌ترین فیلم‌های قرن بیست و یکم باشد و همین کافی است تا حضورش در این لیست را لازم ببینیم.

Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: پس از زندگی)

شکارچیان روح یکی از داستان‌های موردعلاقه آمریکایی‌ها است. این داستان محبوب، در طول سال‌ها منبع اقتباس فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی متفاوتی بوده تا این که در سال ۲۰۱۶ نسخه‌ای متفاوت از آن اکران شد؛ فیلمی با شخصیت‌های اصلی زن که برخلاف بیشتر شخصیت‌های اصلی مرد داستان‌های این مجموعه بود. در دومین قسمت آن که در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود، شخصیت‌های مرد جدیدی هم به فیلم اضافه شده‌اند.

Good Morning, Midnight (صبح بخیر، نیمه شب)

جرج کلونی یکی از جذاب‌ترین بازیگران مرد هالیوود است که این‌‎بار پس از درخشش در فیلم Gravity تصمیم گرفته عنوانی شبیه به آن را کارگردانی کند. این بار جرج کلونی، دانشمندی در قطب شمال است که در امید پیداکردن یک سفینه فضایی گم‌شده، به مطالعه می‌پردازد.

Sonic the Hedgehog (سونیک جوجه تیغی)

جوجه تیغی محبوب پس از آن که در نخستین تریلر فیلم سینمایی‌اش شدیدا مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، با تاخیری طولانی به لیست اکران بازگشته است. این بار شکل و شمایل ظاهری سونیک کاملا تغییر کرده و به نظر می‌رسد با یک داستان جذاب‌تر مواجه هستیم. بنابراین اگر با این جوجه تیغی کوچک و سریع خاطرات شیرینی دارید، باید بدانید فیلم سینمایی آن با هنرنمایی جیم کری دوست‌داشتنی به زودی اکران می‌شود.

Free Guy (مرد آزاد)

این فیلم می‌تواند یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ برای دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری باشد. داستان فیلم درباره یک کارمند بانک است که متوجه می‌شود در حقیقت یک شخصیت عادی در یک بازی کامپیوتری است؛ اما این بازی کامپیوتری به‌زودی تعطیل می‌شود. بنابراین او همه تلاشش را می‌کند تا مانع نابودی دنیای جذابش باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین