کد خبر: ۶۳۰۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

عکسی از لحظه انتقال پیکر مطهر سردار سلیمانی به مشهد

پیکر مطهر شهدای مقاومت بعد از تشییع باشکوه از سوی مردم خوزستان به فرودگاه اهواز منتقل شدند تا با هواپیما به سمت مشهد پرواز کند.
آفتاب‌‌نیوز :

مردم سرفراز خوزستان در تشییع سپهبد شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان با ندای یا حسین و عزاداری و سوگواری از مجاهدت‌ها و ایثارگرهای آنان تجلیل کردند.

امروز مردان و زنان بی شماری بودند که چفیه‌های خود را به پیکر مطهر شهدای مقاومت به خصوص سردار شهید قاسم سلیمانی متبرک کردند تا نشان دهند علاوه بر ارزش معنوی این کار، همچنان رهروی راه شهدا هستند.

عکسی از لحظه انتقال پیکر مطهر سردار سلیمانی به مشهد

مردم خوزستان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در همه صحنه‌های دفاع از کشور و انقلاب، حضوری باشکوه داشته اند ولی امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت، حجم مشارکت کننده ها آنقدر بالا بود که به گواه همه مردم شرکت کننده، این مراسم بزرگترین تجمع مردم تاریخ خوزستان است و این استان نظیر آن را تاکنون ندیده است.

مسیر چند کیلومتری میدان مولوی تا مصلای اهواز و همه خیابان‌های فرعی این مسیر مملو از جمعیت متراکم است به گونه‌ای که اغلب مردم توان رساندن خود به مصلای اهواز را ندارند.

شدت تراکم جمعیت به گونه‌ای بود که مراسم با دو ساعت تأخیر و در ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و مسئولان برگزار کننده مراسم محبور شدند خودروی حامل پیکر مطهر شهدا را نه از ابتدای مراسم که در مسیر نزدیک به مصلا وارد جمعیت کنند ولی بازهم خودروی حامل پیکر شهدای مقاومت و سردار شهید قاسم سلیمانی امکان حرکت را ندارند و بارها در میان جمعیت عاشقان متوقف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
1
1
نور و رحمت پروردگار عالم نثار روح این شهیدان بلندمرتبه والامقام
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین