کد خبر: ۶۳۰۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

دستگیری بیش از ۷۰ نفر اراذل و اوباش در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری بیش از ۷۰ نفر اراذل واوباش در استان خبر داد و گفت: حدود ۴۰ نفر از آنان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
دستگیری بیش از ۷۰ نفر اراذل و اوباش در قم
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام تحرکاتی توسط اراذل واوباش بنام در یکی از قلعه‌های اطراف روستاهای حاشیه‌ای استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام یک‌سری اقدامات پلیسی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ۷۸ نفر اراذل و اوباش در محل را به همراه آلات وادوات ارتکاب جرم، کالاهای ممنوعه، انواع مواد مخدر و حمل سلاح‌های سرد، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده از متهمان حدوداً ۴۰ نفر از آنان دارای سوابق متعدد کیفری بودند، افزود: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شدند.

وی به همشهریان و مردم عزیز توصیه کرد: از شهروندان درخواست داریم به منظور ارتقاء امنیت در سطح استان، اخبار و اطلاعات مربوط به تحرکات اراذل و اوباش را برای انجام اقدامات امنیتی، انتظامی به پلیس اطلاع دهند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: یکی از مواردی که در افزایش تحرک اراذل و اوباش می‌تواند اثرگذار باشد، بی تفاوتی مردم و گروه‌های مختلف در حفاظت از امنیت خود می‌باشد که می‌تواند تأثیر گذار در گرایش مخلان نظم عمومی باشد بنابراین چنانچه به توصیه‌های پلیسی توجه ویژه‌ای داشته باشند، شاهد تحرک اراذل و اوباش در سطح استان نخواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین