کد خبر: ۶۳۰۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

ترامپ تهدیدش برای حمله به «اماکن فرهنگی مهم» ایران را تکرار کرد

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه ادعاهای ضدبشری خود بار دیگر بر حمله به «اماکن فرهنگی مهم» ایران در صورت انتقام‌ تهران پس از به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش نیویورک تایمز، او که به شدت به خاطر توییت روز گذشته‌اش از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی دنیا زیر فشار است، با تکرار ادعاهای خود علیه ایران گفت: آنها مجاز به کشتن مردم ما هستند. آنها مجاز هستند که مردم ما را شکنجه کرده و مورد آزار و اذیت قرار دهند. آنها مجاز به استفاده از بمب‌های کنار جاده‌ای و منفجر کردن مردم ما هستند اما ما اجازه نداریم مراکز فرهنگی آنها را لمس کنیم؟ نه اینطور نمی‌شود!

بر اساس این گزارش، رئیس جمهوری ایالات متحده بامداد یکشنبه در رشته توییتی ضمن تهدید ایران به حمله‌ی نظامی «سریع و سخت»، در اظهاراتی شگفت‌آور که تا کنون در تاریخ سیاست سابقه‌ نداشته، ایران را تهدید کرد که در صورت اقدام متقابل در پاسخ به حمله‌ی تروریستی پریشب که منجر به شهادت «سرداران مقاومت» شد، ۵۲ نقطه‌ی مهم ایران که شامل «اماکن فرهنگی مهم برای ایرانیان» نیز می‌شود را هدف قرار می‌دهد.

ترامپ تهدیدش برای حمله به «اماکن فرهنگی مهم» ایران را تکرار کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
صالح رحمان زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
1
3
سخن ترامپ گثیف در مورد مراکز فرهنگی ما موضوع تازه ای نیست چون این دستور را به دست پرورده آمریکا که داعش باشد سالهای قبل صادر کردند و داعش هم در سوریه و لبنان آثار باستانی و موزه ها و مراکز فرهنگی این کشورها را تخریب کرد چون آمریکا بی هویت است تحمل دیدن آثاری که نمایانگر فرهنگ و تاریخ یک کشور هست را ندارد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین