کد خبر: ۶۳۰۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

جزئیات تلاش‌های سردار سلیمانی برای ورود دارو به کشور به روایت وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در این یک سال بسیار ما را همراهی و حمایت کرد تا توانستیم از مسیرهای مختلف حلقه تحریم ها را بشکنیم تا مردم در خصوص بحث دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل زیادی روبه رو نشوند.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی زیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت ضمن تسلیت این حادثه تروریستی گفت: این حادثه تروریستی را به مردم شریف ایران و مردم منطقه که شهید سلیمانی ناجی آنها در عراق، سوریه، یمن و اقصی نقاط جهان بود تسلیت می گویم.

وی با تاکید بر اینکه یاد این مرد بزرگ در ذهن مردمان این سرزمین جاودان خواهد بود، خاطر نشان کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی علاوه بر زمین گیر کردن تروریست‌ها و حذف آنها از منطقه که بسیار موثر بود به ما نیز به خصوص در نظام سلامت کمک کرد.

جزئیات تلاش‌های سردار سلیمانی برای ورود دارو به کشور به روایت وزیر بهداشت

نمکی بیان داشت: در یک سال گذشته آمریکایی ها علی‌رغم ادعای خودشان که دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم نمی شود بیشترین فشار را به ما وارد کردند که مردم ما را به زانو درآورند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: اما سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در این یک سال بسیار ما را همراهی و حمایت کرد تا توانستیم از مسیرهای مختلف حلقه تحریم ها را بشکنیم تا مردم در خصوص بحث دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل زیادی روبه رو نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین