کد خبر: ۶۳۰۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

جهانگیری: حاج قاسم برادر و تکیه گاهم بود

معاون اول رییس جمهوری گفت: حاج قاسم سلیمانی برایم هم برادر بود و هم تکیه گاه - از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون - همواره سنگ صبور بود و گره گشاییش برای همه مثال زدنی.
آفتاب‌‌نیوز :

اسحاق جهانگیری بامداد سه شنبه در رشته توئیتی نوشت: باز سفری به کرمان دارم با داغ و درد برای تشییع پیکر پاک حاج قاسم می‌روم. با داغ و دردی سنگین تر از شهادت برادرانم محمد و یعقوب .آخر او برایم هم برادر بود و هم تکیه گاه - از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون - همواره سنگ صبور بود و گره گشاییش برای همه مثال زدنی. معروف است که او، حق برادری را در غیاب دوستان بیش از حضورشان بجا می‌آورد.

‏خداوند، فروتنی و شجاعت، آرامش و دریادلی، سلحشوری و جوانمردی را یکجا به او داده بود. در شهادتش رستاخیزی بپا شد و ملت ایران برایش سنگ تمام گذاشت، شهادت گوارایش باد. چه دشوار است این سفر کرمان بی حضور او با انبوه خاطره‌ها و هم سخنی‌های او. راستی به مادر که او را چون یعقوب و محمد دوست داشت، چه بگویم؟ آسمان کویر بدون این ستاره سرخ چه اندوهبار است.

جهانگیری: حاج قاسم برادر و تکیه گاهم بود

جهانگیری: حاج قاسم برادر و تکیه گاهم بود

 سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین