کد خبر: ۶۳۰۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲

پیام تسلیت لاریجانی و رئیسی برای حادثه تلخ کرمان

لاریجانی و رئیسی جان باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی را تسلیت گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

این تجمع حماسی، بیانگر عشق، ارادت و محبت بی پایان مردم عزیز به قهرمانان و دلاوران عرصه جهاد و شهادت به ویژه سردار عزت آفرین مقاومت است. ضرورت دارد تا مسئولان امدادی در اسرع وقت به وضعیت مصدومان و خانواده‌های بازماندگان‌ رسیدگی کنند. اینجانب ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی باخانواده های جان باختگان و آرزوی شفای مصدومان، از خداوند متعال برای درگذشتگان‌ این واقعه رحمت و مغفرت مسئلت میکنم.

پیام تسلیت لاریجانی و رئیسی برای حادثه کرمان

پیام تسلیت رئیسی

سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه نیز با صدو پیامی، جان باختن تعدادی از هم‌وطنان را در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار امت اسلام، تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ

درود و سلام خداوند بر مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران اسلامی که در شهر‌ها و استان‌های مختلف بویژه در کرمان و دیار کریمان در مسیر تعظیم و تکریم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش حماسه‌ای بی نظیر آفریدند.

متاسفانه در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدا، جمعی از عاشقان و دلدادگان سردار سلیمانی جان عزیزشان را از دست دادند و به خیل میهمانان سردار شهید و به محفل نورانی شهدا پیوستند.

اینان که با خلوص نیت و برای رضای خداوند پای در مسیر تعظیم شعائر الهی نهادند نزد خداوند متعال اجر و پاداشی بی نظیر خواهند داشت.

اینجانب این مصیبت را به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، هموطنان عزیز و خانواده‌های محترم آنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای جان باختگان این حادثه طلب رحمت و غفران الهی و برای مصدومان، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش پس از طواف حرم مطهر حضرت علیّ بن أبی طالب (ع) در نجف اشرف، حرمین شریفین حضرت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العبّاس (ع) در کربلای معلی، حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) در مشهد، حرمین شریفین امام کاظم (ع) و امام جواد (ع) در کاظمین، حرم حضرت معصومه (س) در قم و مسجد مقدس جمکران و همچنین حرم مطهر امام خمینی(ره) امروز به دیار کریمان رسید.

مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم و شهید ابومهدی المهندس به همراه همرزمان والامقامشان در شهرهای کاظمین، بغداد، کربلا، نجف، اهواز، مشهد، تهران و قم با حضور میلیونی و تاریخی برگزار شد البته مردم سایر شهرها و استان‌های کشور نیز همچون ارومیه، زنجان، تبریز، اردبیل، یزد، بوشهر، یاسوج، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان نیز مراسم بزرگداشت گرفتند.

مردم کرمان این دیدار کریمان از بامداد امروز سه‌شنبه ۱۷ دی با حضور در خیابان‌های شهر در انتظار پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید سردار حسین پورجعفری بودند و با حضور تاریخی در مراسم تشییع فرزند دیار کریمان، سنگ تمام گذاشتند.

در مراسم کرمان بیش از 50 نفر از شهروندان کشته و 200 نفر نیز زخمی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین