کد خبر: ۶۳۰۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸

کفن‌پوش برای اعزام به جنگ علیه آمریکا؛ در فرودگاه مهرآباد چه خبر است؟+عکس و فیلم

جمعی از دانشجویان و طلاب چهار روز است که با لباس رزم در فرودگاه مهرآباد تحصن کرده‌اند و منتظر هستند تا در صورت نیاز به میدان نبرد با آمریکا اعزام شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس در گزارشی نوشت: جمعی از دانشجویان و طلاب چهار روز است که بعد از انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار، با لباس رزم در مسجد فرودگاه مهرآباد تحصن کرده اند و منتظر دستور فرماندهی کل قوا و مسئولان مربوطه هستند تا در صورت نیاز به میدان نبرد با جنایتکاران اعزام شوند.

تحصن کنندگان همچنین در طی این روزها با برگزاری تجمعاتی آمادگی خود را برای خونخواهی سردار سلیمانی و همرزمانش اعلام کرده اند.

کفن‌پوش برای اعزام به جنگ علیه آمریکا، در فرودگاه مهرآباد چه خبر است؟+عکس و فیلم

دانشجویان و طلاب همچنین با تن کردن کفن تاکید کردند تا پای جان آماده اند در راه آرمان‌های سردار سلیمانی که همان آرمان های امام و انقلاب بود، بایستند.

امیر شعبان جولا مسئول بسیج طلبگی حوزه مشکوة درباره این تحصن مطالبی را بیان کرد که فیلم آن در ادامه آمده است:

* عدم پاسخ قاطعانه ایران به اقدام تروریستی آمریکا می‌تواند اثرات بسیار ناگواری داشته باشد

دانشجویان و طلاب متحصن همچنین امروز در بیانیه سوم خود اعلام کردند: ترور قاسم سلیمانی توسط آمریکا صرفا قتل یک فرد حقیقی نبوده است بلکه ترور نماینده رسمی جمهوری اسلامی محسوب شده و به معنی اعلان جنگ آمریکا است. عدم پاسخ قاطعانه ایران به اقدام تروریستی آمریکا می‌تواند اثرات بسیار ناگواری برای کشور و منطقه غرب آسیا داشته باشد.

از افزایش روزافزون گستاخی آمریکا و اسراییل در منطقه می‌توان تحلیل کرد که ترور قاسم سلیمانی شروع سلسله اتفاقاتی است که موجب نابودی کل منطقه خواهد شد. از این رو رهبر انقلاب در ساعات اولیه روز جمعه با مطرح کردن گفتمان انتقام سخت استراتژی حفظ امنیت کشور را ترسیم کردند.

ما جمعی از دانشجویان و طلاب تهران با شناخت ابعاد پیچیده نفاق داخلی و نقشه استکبار جهانی تصمیم گرفتیم با حضور خود در فرودگاه مهرآباد و اعلام آمادگی برای جنگ از گفتمان انتقام سخت صیانت کنیم و نگذاریم این گفتمان در هیاهوی عزاداری‌های خالصانه مردم به فراموشی سپرده شود.

حال در 5 امین شب تحصنِ «اعزام برای خونخواهی» در این بیانه برنامه‌ها و اهداف خود را به منظور صورت شفاف اعلام می‌کنیم، لازم به ذکر است قاسم سلیمانی صرفا یک چهره نظامی نبوده است که انتقام او محدود به عرصه نظامی باشد. بلکه جهاد قاسم سلیمانی ابعاد گسترده سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی داشته و از این جهت لازم است انتقام خون او نیز همه‌جانبه و در همه عرصه‌ها باشد. در ادامه مهمترین اهداف تحصن فرودگاه مهرآباد اعلام می‌شود:

* تبلیغ برای عضویت مردم در سپاه قدس و همچنین پیگیری از مسئولین سپاه برای تشکیل نیروی مردمی قدس

* مطالبه حداکثری از مسئولین دولتی و نظامی برای از بین بردن امنیت سربازان آمریکایی در منطقه

* پیگیری مجدانه برای رد لوایح آمریکایی CFT و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام
پیگیری قاطعانه از وزارت امور خارجه برای اخراج سفیر انگلیس در تهران به دلیل گستاخی‌های بی شمار این کشور

* پیگیری از مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرح خروج کامل از برجام (به ویژه خروج از مکانیزم نظارتی)

* پیگیری از مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرح خروج از NPT

* عملیات رسانه‌ای بر ضد گرگ‌هایی که در لباس میش ظاهر شده و با ترساندن مردم از جنگ و از بین بردن اراده مقاومت قصد دارند زمینه را برای حمله آمریکا به ایران فراهم آورند.

دانشجویان کفن پوش در فرودگاههای برخی شهرهای دیگر هم تجمع کرده اند تا آمادگی خود را برای انتقام سردار سلیمانی اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین