کد خبر: ۶۳۰۶۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

سپاه: ۸۰ سرباز آمریکایی در حمله موشکی به عین‌الاسد کشته شدند/۲۰۰ نفر زخمی شدند/ ۱۰۴ موضع حساس آمریکا در صورت خطای بعدی منهدم می‌شود

یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حجم تلفات گسترده آمریکایی ها در حمله موشکی ایران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس به نقل از یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه از حجم تلفات گسترده آمریکایی ها در حمله موشکی ایران خبر داد.

وی گفت: مطابق گزارشات دقیق منابع ما در منطقه تا این لحظه دست کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده اند که زخمی ها بلافاصله با بالگرد از این پایگاه بیرون برده شده‌اند.

سپاه: ۸۰ سرباز آمریکایی در حمله موشکی به عین‌الاسد کشته شدند/۲۰۰ نفر زخمی شدند/ ۱۰۴ موضع حساس آمریکا در صورت خطای بعدی منهدم می‌شود

وی افزود: پایگاه عین الاسد یک مجموعه راهبردی برای آمریکا بوده که پشتیبانی از هواپیماهای بدون سرنشین دراین پایگاه انجام می شده است.

این مقام آگاه افزود: ۲۰ نقطه حساس این پایگاه توسط ۱۵ موشکی که شلیک شد مورد اصابت قرار گرفت و تعداد قابل توجهی پهپاد و بالگرد منهدم شد.

وی گفت: به رغم آماده باش کامل آمریکایی‌ها پدافند آنها نتوانست هیچ عکس العملی نشان دهد.

این منبع آگاه افزود: ۱۰۴ نقطه حساس از مواضع آمریکا در منطقه شناسایی شده که به محض اولین خطای آمریکایی ها منهدم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
12
20
اگه 80 تا درست هم باشه! کشته شده های دیروز کرمان و کشته های ایرانی امروز سقوط هواپیما را کنار هم بزاریم تازه بدهکار هم هستین به ملت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
1
اگر دوست داری میخوای تعداد ایرانی های فوتی امروز در اقصی نقاط جهان رو هم به آمارت اضافه کن... تعارف نکنی ها
بابا خداییش انصافا این یکی طیاره مال همون کشورهای توسعه یافته اونور آبی بود دیگه ... شرکت هواپیماییش هم خارجی بود.. چه ربطی داره ... ؟؟ خواهشن فکر کنیم و حرف بزنیم..
دانیال
|
United States of America
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
2
ترامپ رو بکشید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین