کد خبر: ۶۳۰۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

جدیدترین خبرها از سقوط هواپیمای اوکراینی/ ۱۴۷ سرنشین هواپیما ایرانی بودند+فیلم و عکس

صبح چهارشنبه (۱۸ دی) یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین در حوالی فرودگاه امام خمینی سقوط کرد. این هواپیما صبح امروز فرودگاه امام را ترک کرده و بعد از ۶ دقیقه، بین شهریار و پرند دچار سانحه شده و سقوط کرده است. این هواپیما که عازم کی‌یف - پایتخت اوکراین - بود، ۱۸۰ مسافر و خدمه داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

هواپیمای اوکراینی در منطقه خالی از سکنه و زمین کشاورزی سقوط کرده است و به خانه‌های اطراف محل خسارتی وارد نشده است.

بر اساس مشاهدات از محل حادثه، همچنین هم اکنون نیروهای امدادی، انتظامی و تشخیص هویت و ... در محل حضور دارند و در حال امدادرسانی و انتقال پیکر جانباختگان این سانحه هستند.

نیروهای امدادی مستقر در منطقه با استفاده از تجهیزات و امکانات در حال جداسازی قطعاتی هستند که از هواپیما به جا مانده است.

در حال حاضر بالگردهای سازمان‌های امدادی در حال انتقال پیکر جانباختگان هستند.

رئیس مرکز اورژانس تهران: شناسایی اجساد بسیار سخت است

رئیس مرکز اورژانس تهران با تاکید بر اینکه اجساد قابل شناسایی نیستند گفت: با توجه به وضعیت سقوط امکان شناسایی مسافران و خدمه پرواز بسیار سخت است.

پیمان صابریا در این باره اظهار کرد: عملیات لازم در حال انجام است، اجساد تقریبا متلاشی شده‌اند و باتوجه به وضعیت سقوط ، امکان شناسایی مسافران و خدمه پرواز که گفته می‌شود ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز هستند بسیار سخت است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی در حال جمع‌آوری اجساد از حدود دو هکتار زمین هستند تا آن‌ها را برای شناسایی به پزشکی قانونی تحویل دهند.

حضور تیم‌های تشخیص هویت پلیس در محل سقوط هواپیما

رییس مرکز اطلاع‌رسانی ناجا از حضور تیم‌های تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در محل سقوط هواپیمای اوکراینی در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ احمد خسروی دراین‌باره گفت: دقایقی بعد از سقوط هواپیمای مسافربری متعلق به کشور اوکراین در جنوب تهران ماموران پلیس در محل حاضر شده و اقدام به تامین امنیت محل کردند.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در محل حاضر شدند، ادامه داد: همچنین تیم‌های تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا نیز از صبح امروز در محل مستقرند و این آمادگی وجود دارد تا برای تشخیص هویت قربانیان و جانباختگان اقدام کنند.

خسروی ادامه داد:‌ در حال حاضر امنیت در این منطقه به‌طور کامل برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

۱۴۷ سرنشین هواپیمای سانحه دیده، ایرانی بودند

رئیس اورژانس کشور اعلام کرد: ۱۷۹ نفر در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری جان باختند.

پیرحسن کولیوند در این باره اظهار کرد:‌ متاسفانه تمام افرادی که در این پرواز حضور داشتند جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۷۹ نفر در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری جان باختند ادامه داد: از این تعداد ۳۲ نفر غیرایرانی و ۱۴۷ نفر ایرانی‌ بوده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
1
3
هر روز خدا در این مملکت تلفات و بلا داریم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین