کد خبر: ۶۳۰۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

شناسایی هویت جانباختگان سقوط هواپیما چند روز می‌کشد؟

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که فرآیند شناسایی هویت جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی حدود سه روز تا یک هفته به طول خواهد انجامید.
آفتاب‌‌نیوز :

حامد نائیجی، درباره فرآیند تشخیص هویت و شناسایی قربانیان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در جنوب تهران گفت: با جمع‌آوری اجساد قربانیان این اجساد به مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی درکهریزک منتقل شده و آزمایش‌ها و نمونه‌گیری‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای شناسایی اجساد ممکن است نیاز به اخذ آزمایش از خانواده جانباختگان باشد، گفت: در این خصوص در صورتی که نیاز به انجام آزمایش باشد با شناسایی خانواده‌ها نسبت به انجام آزمایش از آنان در مراکز پزشکی قانونی استان محل سکونتشان اقدام خواهیم کرد و نیازی به حضور این خانواده‌ها در تهران نیست.

شناسایی هویت جانباختگان سقوط هواپیما چند روز می‌کشد؟

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به زمان لازم برای شناسایی و تشخیص هویت قربانیان گفت:‌چندین تیم تخصصی به شکل ۲۴ ساعته در آماده‌باش خواهند بود تا بتوانیم ظرفت مدت ۳ یا ۴ روز و نهایتا یک هفته هویت تمامی قربانیان را شناسایی کنیم و اجساد به خانواده‌هایشان تحویل داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین